Toon posts:

WinDVD/PowerDVD en Terratec EWX 24/96

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan deze kaart te gaan kopen.
Weet iemand, of deze kaart wordt ondersteund of welke chipset wordt gebruikt ? Ik wil 'm gaan aansluiten op de Dolby Digital/DTS-versterker. Dit om o.a. films te kijken via een projector. *D

Verwijderd

De programma's opzich werken er gewoon mee en met de laatste beta drivers is AC3-(voor zover ik weet ook DTS)-passthrough enabled alleen zou ik 'm niet kopen enkel voor het kijken van DVD-tjes...

Ik denk dat deze prachtige harddisk-recording kaart een beetje overkill is voor enkel dat...omdat je dan juist het gene waar je die kaart voor zou kopen (24/96) niet gebruikt...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 00:20 schreef Silacoid het volgende:
De programma's opzich werken er gewoon mee en met de laatste beta drivers is AC3-(voor zover ik weet ook DTS)-passthrough enabled alleen zou ik 'm niet kopen enkel voor het kijken van DVD-tjes...

Ik denk dat deze prachtige harddisk-recording kaart een beetje overkill is voor enkel dat...omdat je dan juist het gene waar je die kaart voor zou kopen (24/96) niet gebruikt...
Daar heb je gelijk in. Maar ik ben ook van plan om 'm o.a. daarvoor te gaan gebruiken.

Anders zou ik waarschijnlijk kiezen voor de Xfire-1024 kaart van Terratec. Maar ik ben er nog niet uit, ik heb gehoord dat de geluidskwaliteit (stereo) van de laatste kaart niet super is. En als je beter wil, dan is de volgende stap de EWX 24/96.

Verwijderd

voor zover ik weet werken de kaarten van terratec inferieur aan deze vrijwel niet op 't gebied van AC3/DTS-passthrough...dus als je graag een Terratec kaart wilt, zul je deze wel moeten nemen...