Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mobile games special

Pagina: 1
Acties:

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:16

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
reviews: Mobile Games Special: Pokémon Duel, Star Wars-moba en meer

In de eerste alinea wordt aangeduid dat er nauwelijks nieuwe games voor Windows Phone uitkomen en dat er daarom geen games van dat platform zijn gereviewd. Iets wat ik begrijpelijk vindt. Maar mag ik misschien het spel Age of Empires: Castle Siege onder jullie aandacht brengen?

Het is geen nieuw spel, maar wel een met potentie. Het is er al voor iOs en komt binnenkort (maart) uit voor Android. Het heeft ook al een vrij grote user base.

Het spel is het meest te vergelijken met Clash of Clans, met als grootste verschillen dat Age of Empires CS er een stuk realistischer uitziet. Een ander belangrijk verschil is dat je je troepen tijdens een aanval kunt besturen, wat veel meer ruimte geeft voor strategie. Bij Clash of Clans kun je alleen de troepen neerzetten, waarna de AI de rest doet.

Je kunt veel dingen in het spel versnellen met coins (die je in-game beperkt kunt krijgen en ook kopen). Naar mijn mening kun je ook uitstekend zonder te betalen spelen. Ik zit zelf in age 9 (van 10) en heb er nog geen geld aan uitgegeven. Mijns inziens ligt de focus van het spel dan ook niet echt op pay-to-win. Ik hoop dat jullie deze game ook een keer kunnen reviewen en zo onder de aandacht van andere tweakers kunnen brengen!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Dank voor de tip! Zoals je zelf ook al aangeeft gaat het niet om een recent uitgebrachte game. Nu hoeft het voor ons ook echt niet 'heet van de naald' te zijn, maar Age of Empires Castle Siege kwam in september 2014 al uit. Dat is helaas echt te lang geleden voor ons om nu nog aandacht aan te besteden.

Dat is ook precies het probleem: we zien wel meer leuke games op Windows Phone, maar het is allemaal vrij oud spul. Vandaar ook dat de focus in het artikel dus op Android en iOS ligt.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Ha matroosoft,

Je tip maakt misschien nog meer duidelijk dat er weinig verschijnt voor Windows Phone. Age of Empires: Castle Siege is vast een van de leukere games voor het platform, maar ook al geruime tijd uit. In de mobile special proberen we een aantal recent verschenen mobiele games onder de aandacht te brengen. Daar kunnen we AoECS dus niet helemaal meer onder scharen :-)

Maar thx voor het meedenken, tips zijn altijd welkom!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Misschien kunnen jullie het spel dan onder de aandacht brengen als de versie voor Android uitkomt? Toch een beetje nieuw dan.. :P

Het gaat mij niet zo zeer om het platform, maar om de game. Mijns inziens is die zo goed dat hij wel wat meer aandacht verdiend. Maar in ieder geval bedankt voor de reactie!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
matroosoft schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 07:10:
reviews: Mobile Games Special: Pokémon Duel, Star Wars-moba en meer

In de eerste alinea wordt aangeduid dat er nauwelijks nieuwe games voor Windows Phone uitkomen en dat er daarom geen games van dat platform zijn gereviewd. Iets wat ik begrijpelijk vindt. Maar mag ik misschien het spel Age of Empires: Castle Siege onder jullie aandacht brengen?

Het is geen nieuw spel, maar wel een met potentie. Het is er al voor iOs en komt binnenkort (maart) uit voor Android. Het heeft ook al een vrij grote user base.

Het spel is het meest te vergelijken met Clash of Clans, met als grootste verschillen dat Age of Empires CS er een stuk realistischer uitziet. Een ander belangrijk verschil is dat je je troepen tijdens een aanval kunt besturen, wat veel meer ruimte geeft voor strategie. Bij Clash of Clans kun je alleen de troepen neerzetten, waarna de AI de rest doet.

Je kunt veel dingen in het spel versnellen met coins (die je in-game beperkt kunt krijgen en ook kopen). Naar mijn mening kun je ook uitstekend zonder te betalen spelen. Ik zit zelf in age 9 (van 10) en heb er nog geen geld aan uitgegeven. Mijns inziens ligt de focus van het spel dan ook niet echt op pay-to-win. Ik hoop dat jullie deze game ook een keer kunnen reviewen en zo onder de aandacht van andere tweakers kunnen brengen!
Moet ik ook eens proberen te spelen is de Windows Store versie dezelfde als de Windows Phone versie?

Als in: Is het hetzelfde wereld waarin je speelt.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
XaeonBE schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:45:
[...]

Moet ik ook eens proberen te spelen is de Windows Store versie dezelfde als de Windows Phone versie?

Als in: Is het hetzelfde wereld waarin je speelt.
Jazeker, je kunt ook op het ene moment op je telefoon spelen en daarna verder spelen op je pc. Je logt namelijk in met je Microsoft account. En, als je het nog niet op de FP had gezien, vanaf age 6 ben je welkom in de alliantie DUTCHCOURAGE. Als je daar zin in hebt natuurlijk. :) Veel plezier!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
matroosoft schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:36:
[...]

Jazeker, je kunt ook op het ene moment op je telefoon spelen en daarna verder spelen op je pc. Je logt namelijk in met je Microsoft account. En, als je het nog niet op de FP had gezien, vanaf age 6 ben je welkom in de alliantie DUTCHCOURAGE. Als je daar zin in hebt natuurlijk. :) Veel plezier!
Tijd om te spelen dus :P

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Pagina: 1