Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itskevin
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2024
De hoofdtelefoon aansluiting van mijn htc one m7 heeft het begeven.
Momenteel probeer ik om via zo'n usb naar 3.5mm kabeltje op een of andere manier toch nog gebruik te kunnen maken van deze telefoon,
aangezien onderweg muziek luisteren zo ongeveer het enige is waar ik een telefoon voor gebruik.

Helaas wil dit nou niet echt lukken.
Weet iemand hier een oplossing voor?

Why did the bike fall over?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-09 13:53
Je zou kunnen kijken naar een bluetooth naar 3,5mm female apparaatje. Heb zelf de Sony SBH50 gehad en nog liggen ergens en die werkt gewoon prima. Kun je ook gelijk je eigen spullen gebruiken en minder kabels. Kost wel paar tientjes. Via China uiteraard voor veel cheaper te krijgen. Zoek zelf eerst wat en als het dan niet lukt ben ik wel bereid te helpen. Lees: letterlijk opzoeken "bluetooth 3,5 mm".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itskevin
BSOD baby schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 23:54:
Je zou kunnen kijken naar een bluetooth naar 3,5mm female apparaatje. Heb zelf de Sony SBH50 gehad en nog liggen ergens en die werkt gewoon prima. Kun je ook gelijk je eigen spullen gebruiken en minder kabels. Kost wel paar tientjes. Via China uiteraard voor veel cheaper te krijgen. Zoek zelf eerst wat en als het dan niet lukt ben ik wel bereid te helpen. Lees: letterlijk opzoeken "bluetooth 3,5 mm".
Klopt, heb zelf ook al zo'n bluetooth dingetje liggen maar de audio kwaliteit daarvan is niet normaal slecht.
En persoonlijk heb ik liever dat m'n hoofdtelefoon gewoon direct aangesloten zit op mijn telefoon ipv zo'n adapter.

Is er echt niet een manier om via usb een hoofdtelefoon aan te sluiten? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:10
Wat bedoel je precies met "heeft het begeven"? Ik heb dezelfde telefoon, die poort leek het ook te hebben begeven maar er bleek een enorme hoeveelheid stof in te zitten. Na ruim een half uur pielen met de achterkant van een naald werkte het weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itskevin
Jazco2nd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 00:11:
Wat bedoel je precies met "heeft het begeven"? Ik heb dezelfde telefoon, die poort leek het ook te hebben begeven maar er bleek een enorme hoeveelheid stof in te zitten. Na ruim een half uur pielen met de achterkant van een naald werkte het weer..
Ik heb hem al eens eerder niet werkend gehad,
paar minuten prutsen met een naald en een kannetje lucht en de aansluiting werkte weer.
dat is nu niet het geval,
ik heb er ook al met een naald in zitten pielen maar er zit verder geen stof in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Itskevin schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 23:43:
De hoofdtelefoon aansluiting van mijn htc one m7 heeft het begeven.
Momenteel probeer ik om via zo'n usb naar 3.5mm kabeltje op een of andere manier toch nog gebruik te kunnen maken van deze telefoon,
aangezien onderweg muziek luisteren zo ongeveer het enige is waar ik een telefoon voor gebruik.

Helaas wil dit nou niet echt lukken.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Wellicht een beetje out-of-the-box gedacht maar is het niet makkelijker (en goedkoper) om de telefoon te laten repareren of eventueel een goedkoop mp3-spelertje uit de Gamma grabbelbak te scoren?

Snap dat we op Tweakers zitten en wellicht een beetje vloeken in de kerk. Maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:50

g0tanks

Moderator CSA
Wat heb je al gevonden op Google? Hier zijn mensen die audio over USB werkend heb gekregen m.b.v. een versterker er tussen: https://forum.xda-develop...read.php?t=2210536&page=2

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wat heb je zelf al gevonden en gezocht? Op tweakers is het wel de bedoeling om eerst wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent. Kun je deze informatie even toevoegen aan de OP (openingspost)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itskevin
Switchie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 00:29:
[...]

Wellicht een beetje out-of-the-box gedacht maar is het niet makkelijker (en goedkoper) om de telefoon te laten repareren of eventueel een goedkoop mp3-spelertje uit de Gamma grabbelbak te scoren?

Snap dat we op Tweakers zitten en wellicht een beetje vloeken in de kerk. Maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Zelf heb ik al wat gezocht naar reparaties en een reparatie van dat onderdeel gaat me 100+ euro kosten.
Een mp3 spelertje heeft weinig zin aangezien ik spotify gebruik voor al mijn muziek. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itskevin
g0tanks schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 00:43:
Wat heb je al gevonden op Google? Hier zijn mensen die audio over USB werkend heb gekregen m.b.v. een versterker er tussen: https://forum.xda-develop...read.php?t=2210536&page=2
Dus een micro usb naar usb en dan zo'n dingetje ertussen:
https://www.allekabels.nl...LzBhP_M89ECFW0A0wodYz8ACA
zou moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itskevin
rens-br schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 08:46:
Wat heb je zelf al gevonden en gezocht? Op tweakers is het wel de bedoeling om eerst wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent. Kun je deze informatie even toevoegen aan de OP (openingspost)?
"Momenteel probeer ik om via zo'n usb naar 3.5mm kabeltje op een of andere manier toch nog gebruik te kunnen maken van deze telefoon,"..."Helaas wil dit nou niet echt lukken."

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Meerdere reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan op tweakers.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 03-02-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*. Hier is een TR voor bedoeld.

Daarnaast ben je ongelofelijk veel moeite aan het doen voor iets wat gewoon gerepareerd dient te worden, of investeer een keer 30 euro en koop Meizu EP51 Bluetooth oordopjes uit china. Veel bang-for-the-buck en heb je je kapotte aansluiting omzeilt zonder 20 extra kabeltjes en omvormertjes mee te nemen

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 03-02-2017 10:40 ]

Pagina: 1