Tekst achterop foto printen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ONiel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-05 23:44
Hey

Ik heb zo'n foto en wil daar op de achterkant een tekst plaatsen. De tekst heb ik al ingescand en de foto staat digitaal.
Het probleem is, de tekst aan de achterkant krijgen.

Dit is mijn tactiek: Ik maak de foto bijvoorbeeld 50x50, en zet de tekst ook in een foto van 50x50. Dan maak ik een leeg Libreoffice document met twee pagina's. In de eerste voeg ik gewoon de foto toe, en op de tweede pagina de foto-met-tekst.
Als ik dan bij printer-opties selecteer dat ik die twee pagina's visa versa afprint (voor en achterkant) dan zou de tekst mooi centraal op de achterkant van de foto moeten komen, niet?

Aangezien ze dezelfde grootte hadden, en opdezelfde manier zijn ingevoegd op dezelfde hoogte op de pagina?
Ik heb dit nog niet uitgeprobeerd omdat ik geen inkt en fotopapier wil verspillen.

Dankjewel!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrit13
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:47
Dan probeer je het toch op een gewoon A4-tje, met alleen de hoeken van je 50x50 kader gemarkeerd. Kost één velletje en een paar druppels inkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Probeer het uit op gewoon papier in 'draft' mode.
Kan dat?

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad.. Uitreken waar het zou moeten staan (rekening houdend met de printmarges). En dan toch proberen met simpele voorbeelden (voorkant paar tekens in de hoeken, achterkant paar tekens)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)