Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• marcdevries01
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 09-11-2018
Mijn vraag
hoi allemaal,
Ik heb een vraag: als ik een contact wil verwijderen zegt mijn mobiel (nexus 5x) dit: de contacten die je verwijderd, bevatten gegevens uit meerdere accounts. Gegevens uit alleen-lezen accounts worden verborgen maar niet verwijderd....
Kan iemand mij helpen? Graag!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
mijn syncronisatie uitgezet, alleen die van google aan.

Alle reacties

• Gerard4
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 07-04 08:52
Ik denk dat het toch een keer handig is om al je accounts op te schonen.

• marcdevries01
Mag ik vragen hoe je dat doet?

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:28

rens-br

Moderator Mobile & IN
Je zult met net iets meer informatie moeten komen dan dat je nu gegeven hebt, willen we je op een goede manier kunnen helpen.

Welke Android versie heb je?
Van welk account probeer je contacten te verwijderen?

• marcdevries01
Ik heb android 7.1.1, ik probeer het contsct helemaal van mn telefoon te verwijderen

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
marcdevries01 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:11:
ik probeer het contsct helemaal van mn telefoon te verwijderen
Maar staat het contact opgeslagen op je telefoon, Google Account, Microsoft Account, Linkedin, Skype, Whatsapp, Line, Instagram, Facebook, Yahoo...etc?

Verder kom ik op Google een aantal linkjes tegen van mensen met hetzelfde probleem, heb je daar al naar gekeken?

rens-br wijzigde deze reactie 03-02-2017 09:18 (32%)

• marcdevries01
Het contact staat op Google, telefoon en whatsapp volgens mij, die linkjes heb ik ook al gekeken maar niks lukt er...

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 03:06

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb je nog gespreken met die persoon in WhatsApp?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
marcdevries01 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:03:
Het contact staat op Google, telefoon en whatsapp volgens mij, die linkjes heb ik ook al gekeken maar niks lukt er...
Als het inderdaad bij Google staat opgeslagen, ga op je laptop dan eens naar: https://contacts.google.com/ en probeer het daar te verwijderen.

• Sharky_NL
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:00
Via de manier die rens-br noemt kan je je contacten verwijderen, echter moet dit een google contact zijn.

• FooLsKi
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20-05 18:48

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik lees niet wat er gebeurt als je ervoor kiest om het contact te verwijderen. Ik zie wel de melding die je krijgt voordat je het contact permanent verwijdert.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!

• marcdevries01
Ik heb geen gesprekken meer met die personen, als ik naar google contacten ga verwijderd hij wel het contact maar dan zie je hem nog steeds in mijn whatsapp lijst.

• marcdevries01
Als ik het contact heb verwijderd, komt hij gewoon weer terug

• marcdevries01
quote:
FooLsKi schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:18:
Ik lees niet wat er gebeurt als je ervoor kiest om het contact te verwijderen. Ik zie wel de melding die je krijgt voordat je het contact permanent verwijdert.
Als ik hem verwijder, dan komt het contact weer terug

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Drie posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.

rens-br wijzigde deze reactie 03-02-2017 13:08 (15%)

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
marcdevries01 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:05:
[...]
Als ik hem verwijder, dan komt het contact weer terug
Komt deze terug in je 'Contacten' lijst of op Whatsapp? Whatsapp moet de contacten lijst namelijk eerst nog bijwerken, voordat deze ziet dat er eentje verdwenen is.

Je kan dit ook forceren door:
  1. Ga naar Whatsapp
  2. Ga naar Contacten (in Whatsapp)
  3. Druk op menu (drie puntjes)
  4. Vernieuwen

• marcdevries01
quote:
rens-br schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:09:
[...]

Komt deze terug in je 'Contacten' lijst of op Whatsapp? Whatsapp moet de contacten lijst namelijk eerst nog bijwerken, voordat deze ziet dat er eentje verdwenen is.

Je kan dit ook forceren door:
  1. Ga naar Whatsapp
  2. Ga naar Contacten (in Whatsapp)
  3. Druk op menu (drie puntjes)
  4. Vernieuwen
Als ik hem dan vernieuw blijft hij staan
...

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Zou je eens kunnen proberen om je Google Account van je telefoon te verwijderen, daarna het contact te verwijderen via de website en vervolgens het Google Account weer toe te voegen?

• marcdevries01
Het ligt denk niet aan mijn google, het ligt aan mijn telefoon zelf, want de nieuwste contacten. Die ik op deze telefoon heb tegevoegd, die heb ik gewoon via google.contact verwijderd. Dus waarschijnlijk ligt het aan de geimporteerde contacten van uit mijn simkaart

• Cadezo
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
Wat je kunt proberen is het contact te openen, vervolgens in de contactpersoonweergave het menu openen (3 bolletjes rechtsboven) en dan kiezen voor 'Gelinkte contacten bekijken'. Je ziet dan alle accounts van die contactpersoon. Kies voor 'verwijder link'. In je contactenlijst komt het contact nu meerdere keren voor: voor ieder account een keer. Ik verwijder dan vaak het Google-account en vernieuw dan de Whatsapp-contacten. Dan verdwijnt vaak automatisch ook dat account.

• marcdevries01
Dan verwijder ik het google account, maar dan blijft het whatsapp contact nog steeds in mn whatsapp lijst staan😨
quote:
Cadezo schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:50:
Wat je kunt proberen is het contact te openen, vervolgens in de contactpersoonweergave het menu openen (3 bolletjes rechtsboven) en dan kiezen voor 'Gelinkte contacten bekijken'. Je ziet dan alle accounts van die contactpersoon. Kies voor 'verwijder link'. In je contactenlijst komt het contact nu meerdere keren voor: voor ieder account een keer. Ik verwijder dan vaak het Google-account en vernieuw dan de Whatsapp-contacten. Dan verdwijnt vaak automatisch ook dat account.

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:08
En als je alle contacten van je simkaart verwijderd en op een pc/laptop de contacten verwijderd?
Of misschien Whatsapp verwijderen dan die contacten verwijderen op je telefoon en Whatsapp opnieuw installeren?

Mijn profiel op Discogs

• Amphigory
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 01-02 09:51
Oeps.. zie nu dat t antwoord er wel al bij staat. Kan ik dit bericht niet gewoon verwijderen?

Amphigory wijzigde deze reactie 01-02-2019 09:51 (100%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True