Ja ja, de swabman knows maar op dit moment heeft ie een voodoo3000 kaart. Nadeel is allen dat de driversupport ophoudt (directx spellen m.n.). Nu staat er in de pricewatch de "PowerColor GeForce2 MX TV-Out (Retail)" voor 200 gulden. Is dit kaartje goed genoeg voor simpele spellen e.d. Ik hoef geen overclocking en high res games alleen de garantie voor support 9wat betreft driver ondersteuning) in de toekomst. Is die met dir kaartje gegarandeerd of niet. That's all (en meeste stemmen gelden)...
ja
Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI
Verwijderd
prima kaartje kheb 1 in mn pa's pc en ik heb er hier nog een in de doos liggen, wie bied ? >:)(jaja vraag en aanbod ik weet ut).Op maandag 02 juli 2001 23:11 schreef swabbertje het volgende:
Ja ja, de swabman knows maar op dit moment heeft ie een voodoo3000 kaart. Nadeel is allen dat de driversupport ophoudt (directx spellen m.n.). Nu staat er in de pricewatch de "PowerColor GeForce2 MX TV-Out (Retail)" voor 200 gulden. Is dit kaartje goed genoeg voor simpele spellen e.d. Ik hoef geen overclocking en high res games alleen de garantie voor support 9wat betreft driver ondersteuning) in de toekomst. Is die met dir kaartje gegarandeerd of niet. That's all (en meeste stemmen gelden)...
kreeg dit kaartje trouwens ook nog wel leuk ge-oc't btw.
Verwijderd
mijn vader heeft er ook 1 in combinatie met een TB900 draait dat vrij soepel!
niks mis mee
niks mis mee
Verwijderd
vraag is aleen of je de firma die voodoo opgekocht heeft
(nvidia) en deze nu laat vallen wil steunen met een aankoop van n mx 
een radeon is samen met een kyro ook een optie
en met een beetje zoeken zullen er best nog
wel fan sites met redelijk bij de tijd zijnde drivers zijn
een radeon is samen met een kyro ook een optie
en met een beetje zoeken zullen er best nog
wel fan sites met redelijk bij de tijd zijnde drivers zijn
Pagina: 1