24-27" IPS monitor als TV met chromecast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Arar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:03
Mijn vraag
Ik zoek eigenlijk een 24-27" monitor om in de keuken te bevestigen. De monitor zal vooral als TV gebruikt worden. Streamen d.m.v. chromecast vanaf een telefoon, tablet en laptop. Verder zal het als groot scherm voor de laptop dienen met een draadloos toetsenbord.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Office, youtube. Minimaal twee HDMI aansluitingen zou handig zijn.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik probeer te achterhalen waar redelijke speakers in zitten. Een hele installatie in de keuken zie ik niet zitten en dan zouden een beetje normale ingebouwde speakers erg fijn zijn. Iemand ervaring op die gebied?
In de pricewatch zie ik weinig over speakers.

Een merkvoorkeur heb ik niet, maar zou niet graag voor LG kiezen twee keer een ervaring met de service in de garantie.

Onder de 200 moet lukken?

63kWp 3x25A 3 meterkasten

Alle reacties

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Waarom niet een met Jack uitgang en een soundbar er onder hangen/leggen als geluid toch niet geweldig blijkt te zijn?

• Arar
Liever zo min mogelijk aan de muur, maar dat ik wel een optie.
Vanavond tegen sluitingstijd ben ik naar de mediamarkt geweest om een apparaat om te ruilen wegens een defect en heb ik even bij de monitoren gekeken. Qua maat wordt het in ieder geval een 27".

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
categorie: Monitoren

Keuze is beperkt. Kies er een stuk of 5 uit die je aanspreken. En lees eens wat reviews. Maar ik geloof dat alle monitor speakers erg blikkerig over komen.

• Arar
Dat had ik al gedaan ja. Ik las inderdaad alleen maar over slechte speakers...Dus daar hoef ik niet naar te kijken. Ik neem dn wel de goedkoopste die voldoet aan mijn eisen.