Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• DutchCarnag3
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 28-02-2017
Hey, ik heb vanmiddag een notificatie gehad dat ik Android 7.0 kon binnen hengelen. Het downloaden liep soepeltjes tot ik 'm wou installeren... Bij 25% stopt ie namelijk. Ik heb zelf al het één en ander gedaan:

- Cache meerdere malen geleegd
- Meer opslag te maken
- Telefoon half uur uitgelaten

Niks heeft succes gehad.
Iemand enig idee wat te doen?

Ik heb ook al contact gehad met Htc zelf en die gaven dezelfde tips...

Hoop dat er iemand me kan helpen!

Alle reacties

• Longneck1978
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 10-03 13:00
Vanmiddag de update gedownload en sindsdien is er niets meer met de telefoon te beginnen. Ik krijg om de 3 seconden de melding dat com.android.phone is gestopt en verder lijken alle contacten weg te zijn en kan ik ook niet meer bellen. Iemand een oplossing?

Gr. Longneck

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:50

MsG

Forumzwerver

Wat als je vanuit de recoverymodus de userdata en de cache wist zodat je helemaal weer kaal begint?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte!

• OBKKD_NL
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 05-10 22:18
Bij mijn One M9 is iets vergelijkbaars gebeurd als bij Longneck1978. Update is afgerond, telefoon klaar om op in te loggen, maar herkent de pincode van de SIM niet meer waardoor ik niet in kan loggen. Als ik het scherm eerst uitzet (met aan/uit-knop) en vervolgens weer aan, kan ik de telefoon wel unlocken, maar heb dan geen bereik en er verschijnt elke 1-2 seconden de melding dat com.android.phone is gestopt.

• Shadowcat
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 03-02-2017
Hier hetzelfde probleem :(

• DutchCarnag3
Nou, als ik het zo lees kan ik beter wachten... Misschien heeft het inderdaad nut om een factory reset te doen?

• Shadowcat
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 03-02-2017
Deze oplossing kreeg ik van HTC:
quote:
Beste,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met HTC.

Wat vervelend dat u een probleem heeft. Wij gaan u helpen.

Op dit moment is het belangrijk om te proberen door de foutmelding heen te klikken en Instellingen te bereiken. Instellingen kunnen ook bereikt worden door met 2 vingers de notificatie balk een stukje naar beneden te slepen. Klik op Instellingen(tandwieltje).

Scroll nu naar Apps, klik daarop. Rechtsbovenin zijn 3 puntjes te zien, kies deze optie, waarna u op Systeem weergeven klikt.

Er zijn 3 apps waarvan de gegevens gewist moeten worden namelijk;

Configupdater-Opslagruimte-Verwijder gegevens.
Google Services Framework-Opslageruimte-Verwijder gegevens.
HTC Service pack-Opslagruimte-Verwijder gegevens.

Schakel nu de telefoon uit via de aan- en uitknop. Vervolgs druk en houdt in de volume naar beneden en de aan- en uitknop, houdt beide knoppen 10 seconden goed ingedrukt. U bent nu de telefoon geforceerd aan het herstarten.

Vaak is dit de oplossing en kunt u vanaf dat moment weer gewoon gebruik maken van uw telefoon.

Wanneer het niet de oplossing is, volg dan de volgende stappen alstublieft.

Stappenplan

Probeer eerst een back up te maken van uw gegevens via de Google Drive.

Menu-Instellingen-Account en Synchroniseren-3puntjes-Sync alles.

Of

Verbindt uw toestel aan de PC met de HTC kabel. De HTC sync manager start op, klik via dit tool op Back up maken. Ontkoppel uw toestel, voordat u de volgden stappen gaat uitvoeren.

De harde reset HTC One M9

Schakel de telefoon uit via de aan- en uitknop. Verwijder de SIM- en SD Kaart.

Druk de volume knop naarbeneden in, druk tegelijk op de aan en uitknop, op het moment dat de telefoon trilt, kunt u de aan- en uitknop loslaten.

De volume knop beneden pas loslaten op het moment dat het zwarte scherm met blauwe en rode tekst verschijnt.

Schakel nu met de volume knop naar de optie Reboot to Bootloader, bevestig uw keuze door 1 keer op de aan- en uitknop te drukken.

Nu laat uw toestel een wit scherm met gekleurde tekst zien.

Schakel nu naar Reboot To Recovery, bevestig uw keuze door 1 keer op de aan- en uitknop te drukken.

Het scherm kleurt nu wit, waarna het zwart wordt.

Na een aantal seconden ziet u een Rode driehoek met daarin een Uitroepteken. Druk nu de aan- en uitknop in terwijl u de volume knop naar boven meermaals indrukt en loslaat.

De knoppen combinatie kunt u ook uitvoeren op het moment dat de telefoon uitstaat.

Op het moment dat de knoppen combinatie ingedrukt wordt voordat de Rode driehoek zichtbaar is, duurt het enkele seconde langer voordat het Recovery Menu zichtbaar word.

Via het Recovery Menu, schakelt u naar Wipe Data/Factory Reset en klikt op de aan- en uitknop.

Op dit moment heeft u de gegevens van de telefoon gewist.

Schakel naar Reboot System Now en klik op de aan- en uitknop. De telefoon word opnieuw opgestart en zal zich gaan optimaliseren. Wanneer de telefoon opgestart is, schakel de telefoon uit via de aan- en uitknop.

Druk en houdt in de volume naarbeneden en de aan- en uitknop voor tien seconden. Op dit moment bent u de telefoon geforceerd aan het herstarten. Test de telefoon zonder dat deze word voorzien van persoonlijke gegevens, zoals een back-up of account. Wanneer het probleem is opgelost, kunt u de telefoon opnieuw uitschakelen. Plaat nu de SIM- en SD-kaart in de telefoon en personaliseer uw toestel verder.

met vriendelijke groet,

HTC

Ik kan al melden dat oplossing 1 bij niet werkte. Ik heb daarna via de software een hard reset gedaan en ik ben nu de setup aan het doorlopen. Ik ben de melding voorlopig kwijt maar ik weet niet hoe het straks loopt als alles weer geinstalleerd is. Ik heb in ieder geval de automatische updates downloaden functie uit gezet.

rens-br wijzigde deze reactie 03-02-2017 10:47 (0%)
Reden: Quote toegevoegd

• Hoogje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 29-06-2017
Oplossing 1 heeft bij mij ook niet gewerkt. Wacht nog even af of er misschien nog andere oplossingen komen. Anders ben ik ook genoodzaakt om een factory reset uit te voeren.

• Longneck1978
Nou, in ieder geval fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Ik ga de geboden oplossing maar eens proberen. Wel balen dat ik nu niet bereikbaar ben met een 38-weken zwangere vrouw..

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Meerdere reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

rens-br wijzigde deze reactie 03-02-2017 13:14 (26%)

• Longneck1978
Goed, de eerste paar stappen werken dus ook niet bij mij..ga er vanavond thuis maar mee aan de slag. HTC chatfunctie met de helpdesk is ook van de bezopene trouwens..

rens-br wijzigde deze reactie 03-02-2017 13:14 (54%)

• OBKKD_NL
Vanochtend ook contact gehad met HTC Support via de chatfunctie, doet idd een beetje typisch aan. Alsof het een bot is die af en toe wordt bijgestuurd door een echte medewerker. Ze zouden me een stappenplan per e-mail sturen.

Zojuist ben ik echter door een vriendelijke medewerker van HTC Support gebeld, hij vroeg om meer achtergrondinformatie (provider, winkel van aankoop, imei, enz) voor hun onderzoek. Statusupdate was dat ze hard bezig zijn de oorzaak te onderzoeken, met als doel een nieuwe, kleine update die ze spoedig (geen nadere specificering) hoopten uit te kunnen rollen. De e-mail -waar ik nog steeds op wacht- betreft een stappenplan voor backup van je data en een factory reset. Die factory reset zou je mobiel terug moeten zetten naar Andoid 7 (evt naar 6) en de foutmelding moeten laten verdwijnen. Het onderliggende issue is daarmee niet weg - ze geven ook netjes aan dat het een workaround betreft.

Al met al overweeg ik nog wat mij de handigste actie lijkt. Ik kan niet goed inschatten hoeveel (extra) werk zo'n harde reset met zich meebrengt. Misschien is het handiger dat ik probeer de simkaart tijdelijk in een oud toestel te zetten en de nieuwe patch af te wachten. Eerst maar zorgen dat de batterij vol is en de data gebackupt.

TL;DR - Dit komt idd vaker voor. HTC Support is druk met onderzoek, hopen z.s.m. een patch-update beschikbaar te kunnen maken. Voorlopig raden ze als workaround een data-backup en een factory reset aan.

-- edit --

Hierbij de mail die ik van HTC Support kreeg (zo te zien dezelfde als Shadowcat plaatste):
quote:
Beste,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met HTC.
Wat vervelend dat u een probleem heeft. Wij gaan u helpen.

Op dit moment is het belangrijk om te proberen door de foutmelding heen te klikken en Instellingen te bereiken. Instellingen kunnen ook bereikt worden door met 2 vingers de notificatie balk een stukje naar beneden te slepen. Klik op Instellingen(tandwieltje).

Scroll nu naar Apps, klik daarop. Rechtsbovenin zijn 3 puntjes te zien, kies deze optie, waarna u op Systeem weergeven klikt.

Er zijn 3 apps waarvan de gegevens gewist moeten worden namelijk;

Configupdater-Opslagruimte-Verwijder gegevens.
Google Services Framework-Opslageruimte-Verwijder gegevens.
HTC Service pack-Opslagruimte-Verwijder gegevens.

Schakel nu de telefoon uit via de aan- en uitknop. Vervolgs druk en houdt in de volume naar boven en de aan- en uitknop, houdt beide knoppen 10 seconden goed ingedrukt. U bent nu de telefoon geforceerd aan het herstarten. Test de telefoon met een ander account.

Vaak is dit de oplossing en kunt u vanaf dat moment weer gewoon gebruik maken van uw telefoon.

Wanneer het niet de oplossing is, volg dan de volgende stappen alstublieft.

Stappenplan

Probeer eerst een back up te maken van uw gegevens via de Google Drive.
Menu-Instellingen-Account en Synchroniseren-3puntjes-Sync alles.

Of

Verbindt uw toestel aan de PC met de HTC kabel. De HTC sync manager start op, klik via dit tool op Back up maken. Ontkoppel uw toestel, voordat u de volgden stappen gaat uitvoeren.

De harde reset HTC One M9

Schakel de telefoon uit via de aan- en uitknop. Verwijder de SIM- en SD Kaart.
Druk de volume knop naarbeneden in, druk tegelijk op de aan en uitknop, op het moment dat de telefoon trilt, kunt u de aan- en uitknop loslaten.

De volume knop beneden pas loslaten op het moment dat het zwarte scherm met blauwe en rode tekst verschijnt.

Schakel nu met de volume knop naar de optie Reboot to Bootloader, bevestig uw keuze door 1 keer op de aan- en uitknop te drukken.
Nu laat uw toestel een wit scherm met gekleurde tekst zien.

Schakel nu naar Reboot To Recovery, bevestig uw keuze door 1 keer op de aan- en uitknop te drukken.

Het scherm kleurt nu wit, waarna het zwart wordt.

Na een aantal seconden ziet u een Rode driehoek met daarin een Uitroepteken. Druk nu de aan- en uitknop in terwijl u de volume knop naar boven meermaals indrukt en loslaat.

De knoppen combinatie kunt u ook uitvoeren op het moment dat de telefoon uitstaat.

Op het moment dat de knoppen combinatie ingedrukt wordt voordat de Rode driehoek zichtbaar is, duurt het enkele seconde langer voordat het Recovery Menu zichtbaar word.

Via het Recovery Menu, schakelt u naar Wipe Data/Factory Reset en klikt op de aan- en uitknop.
Op dit moment heeft u de gegevens van de telefoon gewist.

Schakel naar Reboot System Now en klik op de aan- en uitknop. De telefoon word opnieuw opgestart en zal zich gaan optimaliseren. Wanneer de telefoon opgestart is, schakel de telefoon uit via de aan- en uitknop.

Druk en houdt in de volume naar beneden en de aan- en uitknop voor tien seconden. Op dit moment bent u de telefoon geforceerd aan het herstarten. Test de telefoon zonder dat deze word voorzien van persoonlijke gegevens, zoals een back-up of account. Wij raden ook aan om de telefoon van een ander inlog account te voorzien, met het oog op het testen van de telefoon.

Wanneer het probleem is opgelost, kunt u de telefoon opnieuw uitschakelen. Plaat nu de SIM- en SD-kaart in de telefoon en personaliseer uw toestel verder.

met vriendelijke groet,
HTC
U kunt ons ook bereiken via 0707703886 of per live chat.
Vooralsnog geen patch/update zien langskomen, hoop wel dat ze het snel oplossen. Vandaag de simkaart maar overgezet naar mijn oude telefoon om toch soort van bereikbaar te zijn.

OBKKD_NL wijzigde deze reactie 04-02-2017 22:07 (57%)

• Latok
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14-02-2017
Door de update naar android 7 nougat heb ook ik het com.android.phone probleem op mijn htc one m9. En volgens mij wordt ook mijn simkaart niet meer (goed) herkend.

Vrijdag heb ik met HTC gechat en zij zouden mij 'binnen een uur' een e-mail sturen met de oplossing. Nooit ontvangen. Zal overigens wel dezelfde oplossing zijn als die hierboven is gepost.

Ik wil alleen eigenlijk geen harde reset doen. Bovendien werkt HTC zogezegd aan een 'kleine update' om het probleem op te lossen.

Maar ja........ Hoe lang gaat dat nog duren......

• DutchCarnag3
Ik kan mn toestel nog steeds niet updaten naar 7.0... Heb een factory reset uitgevoerd en blijft hangen bij 25% tijdens het installeren. Ben radeloos...

• f.welvering
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-10 16:58
quote:
DutchCarnag3 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:30:
Ik kan mn toestel nog steeds niet updaten naar 7.0... Heb een factory reset uitgevoerd en blijft hangen bij 25% tijdens het installeren. Ben radeloos...
Wees blij, want na de update doet hij ook niet zo veel meer! Ik zou nog even wachten wat ook het advies is van HTC zelf.

www.hw-insights.nl

• Hoogje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 29-06-2017
Ik heb afgelopen vrijdag na een chat met HTC toch de door HTC beschreven reset uitgevoerd.
Gelukkig had ik alles voor de update nog veilig gesteld. Reset ging goed en zit nu op een goed werkende android 7.0.
Merk vooral dat de batterij duidelijk langer meegaat. Ondanks de enorme fout van HTC toch nog met een positief de update kunnen afronden.

• Latok
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14-02-2017
Dat is dus mijn punt. Ik heb geen goede backup, denk ik....

Ik wacht nog altijd op de update.

• OBKKD_NL
Voor de compleet hier ook de aanvulling die ik gisteren bij de reacties op het nieuwsbericht had gepost. Hopelijk helpt dit voor de mensen die nog problemen hebben.

Zondagavond was ik ongeduldig geworden omdat de door HTC Support aangekondigde kleine patch-update nog niet was langsgekomen. Omdat ik nog niet veel routine had met reset to factory standards, heb ik de updates hier goed in de gaten gehouden. Dankzij de posts van freggel2 en jowan073 heb ik het aangedurfd om de factory reset uit te voeren. (Thanks, guys!) _/-\o_

Het stappenplan van HTC klopte in grote lijnen en na de reset had ik een 'verse' M9 met Nougat. Wel ben je dan -zoals verwacht- alle apps en persoonlijke instellingen kwijt.
Vantevoren had ik via MTP een handmatige backup gemaakt van alle bestanden op intern- en SD-geheugen. Let op: deze methode was behoorlijk tijdrovend. (Memo to self: binnenkort op zoek naar een automagische methode. ;) )
De apps kan je trouwens makkelijk terugvinden via de Play Store, onder Mijn Apps is keurig een overzicht van wat je (ooit) op je toestel hebt geïnstalleerd. (Kijk dus uit dat je alleen de actuele apps opnieuw installeert.)

Nadat alle apps weer waren geïnstalleerd, vertoonde mijn M9 eerst ook een onverwacht snel teruglopend batterijniveau. Schatting in de systeeminstellingen was dat een volle batterij nu met Nougat maar ongeveer een halve dag zou meegaan, versus de ruim een dag (medium gebruik) wat ik gewend was met Marshmallow. Nader onderzoek wees uit dat de app "HTC One Galerij" bleek voor een groot deel verantwoordelijk voor de battery-drain (ook zoals bij smakkrak wanneer scherm uitstaat). Verder gezocht en het bleek om een in 2016 gestopte clouddienst te gaan die ik nooit gebruikt had. Als je deze app ook hebt: snel verwijderen, want dit bleek de boosdoener.

Gisteren voor de lunch zag de voorspellingsgrafiek van de accu er alvast beter uit. De verwachting (na weinig gebruik 's ochtends) was dat de batterij het vanaf ±07:00 zou kunnen uithouden tot de volgende dag 13:00 uur. De rest van de dag heb ik het batterijverloop goed in de gaten gehouden: de accu hield het goed uit ondanks intensiever gebruik. Ik kreeg de indruk dat onder Marshmallow er na een dag met vergelijkbaar gebruik 's avonds een lager percentage batterij over zou zijn gebleven.

Al met al ben ik na het ongewilde avontuur toch blij met de upgrade naar Nougat. De update zelf had zeker beter gekund, maar inmiddels ben ik voorzichtig positief over de nieuwe versie en optimisch over het uithoudingsvermogen van de batterij op langere termijn.

--edit--
Spelfout gecorrigeerd.

• coolbvrobin
  • Laatst online: 17-10 17:55
Heb hem zelf ook nog niet. kan updates zoeken wat ik wil
krijg niks
EDIT
Heb contact gehad met HTC customer service en zij vertelde me dat de update weer is ingetrokken.
En dat hij weer zo snel mogelijk hervat word
Zullen wel te veel problemen zijn geweest. (alweer)

coolbvrobin wijzigde deze reactie 10-02-2017 15:58 (59%)

• JKP
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Zo'n 1,5 week geleden ook de update uitgevoerd naar Android 7.0. Dat ging vlekkeloos, totdat hij aan moest gaan. Hij bleef hangen bij het opstarten. Even lichte paniek, toestel bricked? Harde reset gedaan en voila. Ik had echter al vrij snel last van twee fouten:
  • Wi-Fi werkte niet meer naar behoren (vaak apps die melding gaven geen internet te hebben)
  • Als je geluid gemute is, krijg je het media volume met geen mogelijkheid om hoog.
Helaas bleef het daar niet bij. Gisteren startte mijn telefoon uit het niets opnieuw op (voor de update nooit gehad). Het probleem van de Wi-Fi lijkt verdwenen (vooralsnog). Echter was het ene probleem weg en diende de anderen zich aan. De grafische interface werkt niet meer naar behoren. In elk geval het menu niet-storen modus (opgeroepen via volume buttons), wordt niet goed weergegeven. Verder heb ik last van random crashende com.android.systemui (wat dus afgaande op m'n vorige zin verklaarbaar is). Vanochtend constateerde ik ook nog dat het niet gedetecteerd wordt dat ik m'n hoesje opendoe. Dat houdt vermoedelijk ook verband met de genoemde crash.

Enfin, alles bij elkaar opgeteld overweeg ik ook een factory reset te gaan doen. Tot slot, raad ik voorlopig af om te updaten. Ik wacht daar eigenlijk altijd minimaal een halfjaar mee en de reden waarom is me nu volkomen duidelijk...

Edit: Inmiddels een nieuwe update binnengekregen en het lijkt allemaal weer soepel te werken. Ook ben ik erachter gekomen dat ik iets te enthousiast de permissies van sommige apps heb teruggeschroefd. Het lijkt erop dat de crashende interface daardoor veroorzaakt werd.

JKP wijzigde deze reactie 22-03-2017 14:42 (18%)

• coolbvrobin
  • Laatst online: 17-10 17:55
Ik heb vandaag de update binnen gekregen ,.
Geen problemen tot nu toe!

• spookz0r
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-10 11:07
Krijg hem hier nu binnen :) 1.59gb

• angerblub
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 09:49
Vraagje, sinds vorige week Nougat op m`n telefoon staan maar gisteravond is deze gevallen..
Precies op de aan en uit knop die nu niet meer werkt.
Rest van het toestel werkt nog steeds vlekkeloos, knop onder aan m`n scherm gezet waarmee die op standby gezet kan worden. Ik kom alleen uit één dingetje nog niet uit.
Is het mogelijk om het toestel uit en aan te zetten zonder de knop? Uit zetten zal nog wel lukken door middel van de batterij leeg te laten lopen maar krijg ik hem dan ook weer aan...

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-10 13:46

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
angerblub schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:23:
Is het mogelijk om het toestel uit en aan te zetten zonder de knop? Uit zetten zal nog wel lukken door middel van de batterij leeg te laten lopen maar krijg ik hem dan ook weer aan...
Wellicht dat het toestel opstart wanneer je deze aansluit op de lader, maar meestal gebeurd dat niet en gaat alleen het scherm aan.

rens-br wijzigde deze reactie 08-03-2017 08:44 (3%)

• snah001
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15-10 22:57
Heb vandaag de deodexed rooted stock Nougat Rom (XDA) over bestaande MM geflashed en dat is gewoon prima gegaan. Als je maar weet wat je doet.
Alles draait als een zonnetje en gelijk laatste ElementalX kernel voor Nougat geflashed.
Ben benieuwd of dat alles positief uitwerkt op het accugebruik.
Is mijn backup telefoon voor mijn -10- dus wordt helaas niet meer zo vaak gebruikt.

• Diablo_GT
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18-10 20:59
Een kleine kick, maar is het iemand gelukt om de update naar nougat erop te zetten? Ik blijf nog steeds hangen op 25%. Mocht het gelukt zijn graag een uitleg hoe dit gedaan is.

Als laatste optie ga ik de sunshine app aanschaffen, om te schakelen naar de WWE-editie. Zit nu met een Vodafone rebrand.

nbx

• Kerhigh
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14-09 19:20
Mij is het per gister gelukt echter moest ik mijn netwerk data cache wissen om wifi weer te kunnen gebruiken.

Als ik nu de speedtest via mijn router doe op 2.4 of 5ghz gaat deze nog maar tot 40 waar dit in het verleden 200mbit was... Mijn idee bug in de firmware als nog :'( :'( .
Dit is het eerste toestel die ik niet geroot heb, gezien het vaak aan het begin al nodig was. (het toestel is ook al weer een tijdje oud maar toch)

Iemand die ook dit probleem heeft ? Een tip / fix voor dit probleem zou te gek zijn omdat ik het rooten liever een keer zo zou willen laten. :X 8)7

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-10 13:46

rens-br

Moderator Mobile & IN
@Kerhigh Maak even een nieuw topic aan. Dit topic is inmiddels bijna één jaar oud en het is dan ook niet toegestaan om topics te kicken en te kapen.
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True