Toon posts:

aanmelden @home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me laatst via internet aangemeld voor @home. Nou las ik laatst dat het wel even kan duren voordat ze contact met je opnemen. Iemand een idee hoelang dit meestal duurt...

Die actie van de eerste twee maanden gratis loopt maar tot 31 juli. Er zal vast wel weer een nieuwe actie komen, maar dat moet ik dan natuurlijk wel zeker weten.

Verwijderd

Gewoon bellen :)
Dat werkt veel sneller.

Verwijderd

Topicstarter
Dan denk ik dat ik maar eens ga bellen. Als ze dan nog op m'n andere aanmelding reageren zeg ik wel dat ik me al aangemeld heb.

Verwijderd

Topicstarter
Wow, ik ga zeker bellen want ik zie net dat je maar 150 piek in plaats van 300 hoeft te betalen als je de netwerkkaart er zelf inzet!! Als je zelf voor de kaart en de utp-kabel zorgt kost het je maar 50 piek.

Voor f 150 doe ik het graag zelf. :)

Verwijderd

Dit kon bij mij allemaal niet, het was niet overal beschikbaar ofzo, alleen in een probeergebied.

Over die actie: ik denk dat je al te laat bent, de aanmelding en de installatie moet binnen de actie-periode vallen, bij mij:
bellen
2 weken wachten
terug gebeld worden voor afspraak
3 weken later geinstalleerd

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik had me in februari 2000 via de website aangemeld en 1 of 2 dagen later belden ze al voor een afspraak. Monteur kwam een paar dagen later al langs. :)

Verwijderd

Had me via internet aangemeld en de volgende dag belden ze me al op m'n mobiel terwijl ik zelfs ook mijn huisnummer had opgegeven!~En binnen een week na aanmelden had ik al kabel!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 00:49 schreef Crikey het volgende:
Wow, ik ga zeker bellen want ik zie net dat je maar 150 piek in plaats van 300 hoeft te betalen als je de netwerkkaart er zelf inzet!! Als je zelf voor de kaart en de utp-kabel zorgt kost het je maar 50 piek.

Voor f 150 doe ik het graag zelf. :)
Bij het DHZ zit een brake netwerkkaart hoor eenn of andere skymaster ding :r

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 21:39

sll

Op dinsdag 03 juli 2001 01:38 schreef Quadrizz het volgende:
Dit kon bij mij allemaal niet, het was niet overal beschikbaar ofzo, alleen in een probeergebied.

Over die actie: ik denk dat je al te laat bent, de aanmelding en de installatie moet binnen de actie-periode vallen, bij mij:
bellen
2 weken wachten
terug gebeld worden voor afspraak
3 weken later geinstalleerd
Ehh, de installatie hoeft toch niet binnen de actie-periode te vallen? Anders val ik net buiten de boot; ik word namelijk op 1 augustus aangesloten :(

Ik heb trouwens wel voor het starterspakket gekozen (49 gulden).

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 21:51

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Nog geen dag dat de betatester bij ons klaar waren heb ik maar ff gebeld om een afspraak te maken voor de installatie van het modempje. Dit is de snelste manier om @home te krijgen. :)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik had me al een jaar geleden aangemeld, en het is nu zo'n maand beschikbaar, en nog steeds nix gehoord

'k zit nu op adsl :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze vandaag opgebeld en meteen een afspraak gemaakt voor 23 juli, dat is dus binnen de actieperiode. :)
Bij het DHZ zit een brake netwerkkaart hoor eenn of andere skymaster ding :r
Shit dan, nou heb ik dat pakket al besteld. Weet je of je altijd de zelfde krijgt, ik heb eigenlijk weinig zin om het weer te gaan veranderen.

Verwijderd

2 maandan geleden een afspraak gemaakt ze komen 9juli :)

veel gezeik gehad met essent--> @home ---> Essent

21, juni: eerste afspraak: @home kwam bleek dat de kabel verlengd moest worden en mochten zei niet doen dat moest Essent weer doen

26, juni: Essent kwam en verlengde de kabel ik ben weer achter in de rij gedumpt @home moest weer komen om de kabel aan te sluiten

9 juli: zullen ze het aansluiten >:) ??

• PolarBear
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 21:18 schreef Crikey het volgende:

[..]
Bij mij weten wel.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:09

Hoicks

Techno!

Koop je een realtekje erbij :)

Een vriend van me is installateur van planhold, ingehuurd door @home en hij installeert 3com, farralon, en skymaster.
3com gebruiken ze niet meer (te duur) en ik geloof dat tie nu een hele zooi van die farralon krengen in de auto heeft liggen.

Verwijderd

Maar ik geloof (heb gehoord) dat die Faralon kaartjes best goed zijn. Vragen zeer weinig tijd van je systeem, omdat er een DEC-chip op het kaartje zit.

Verwijderd

4 weken geleden via internet aangemeld, 2 keer achter aan gebeld (eind deze week hoort u meer), gister nog maar eens heen gebeld en er werd direct een afspraak gemaakt (uiteraard doe het zelf pakket)

Gewoon bellen zou ik zeggen, via internet werkt niet

Verwijderd

Bij ons hadden ze de actieperiode verlengd omdat het zo druk was, dat niet iedereen in die actieperiode een aansluiting kon krijgen. Bij mij heeft het wel 6 maanden geduurd toen het nou eenmaal beschikbaar was, dankzij allemaal gekut, maar ja. Nu geen gezeik meer ermee :)

Verwijderd

Het lijkt mij iderdaad eerlijk dat als je ruim in de periode aanmeld, dat je ook korting krijgt.

Bij mij duurde het in ieder geval erg lang en viel net buiten de actie dat je de aansluitkosten niet hoefde te betalen en ondanks dat het allemaal zolang duurde net niet binnen deze actie. :(

Maar het is het geld en het wachten allemaal waard, tot nu toe kan ik mij geen gemakkelijker en beter systeem voorstellen. (I could be wrong ofcourse)

• Hagar
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Morgen komen ze misschien bij mij langs om aan te sluiten (2e keer)
Spannend zeg het blijft altijd een verrassing of ze komen opdagen :(

Nu ook zonder stropdas

Pagina: 1