Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een? Budget Tablet
Wat is je budget? tot 110 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... te internetten facebook mailen enz
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien? vanaf android 5.0 omdat anders de apps niet meer worden ondersteund
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. DENVER Tablet TAQ-10153 en Denver TAQ-10172MK2 daar dacht ik aan maar weet niet of het iets is bij de kijkshop online
Welke vragen heb je hier nog over? ik wou vragen wie er een leuke budget tablet weet tot 110 euro en waar hij te koop of te bestellen is
ik hoop dat mijn info voldoende is en iemand tips heeft alvast bedankt
Ik zoek een? Budget Tablet
Wat is je budget? tot 110 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... te internetten facebook mailen enz
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien? vanaf android 5.0 omdat anders de apps niet meer worden ondersteund
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. DENVER Tablet TAQ-10153 en Denver TAQ-10172MK2 daar dacht ik aan maar weet niet of het iets is bij de kijkshop online
Welke vragen heb je hier nog over? ik wou vragen wie er een leuke budget tablet weet tot 110 euro en waar hij te koop of te bestellen is
ik hoop dat mijn info voldoende is en iemand tips heeft alvast bedankt