Notificatie van software-updates

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Beste Tweakers!

Het zou mooi zijn als ik bepaalde software aan mijn profiel kan koppelen om vervolgens een notificatie te krijgen als er een update van komt. Zoals vandaag Plex Media Server, of van Synology DSM, etc. Het hoeft geen e-mail te zijn, maar gewoon een "1-tje" bovenin bij notificaties :)

Succes _/-\o_

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ga naar het gerelateerde product en klik 'hebben' aan, dan kun je software-updates ontvangen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Dank u! Dat wist ik niet :)!

Edit: dit lukt me niet met alles, zoals met Synology DSM. Of moet ik dan mijn hardware product selecteren om de notificaties voor software updates te ontvangen?

[ Voor 74% gewijzigd door TKroon op 02-02-2017 17:03 ]

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Via elk van de 25 producten die aan downloads: Synology DSM 6.0.2 build 8451.8 hangen, zou het moeten werken. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.