Zou je ook eens wat voorbeelden kunnen geven, wat hier kunnen de Pricewatch medewerkers natuurlijk niet zoveel mee.
[ Voor 62% gewijzigd door jwywy17276 op 02-02-2017 16:09 ]
Verwacht dat er iets fout gaan bij de eenheid wel of geen k. Maar dit soort fouten kan je eenvoudig zelf melden:jwywy17276 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:01:
als het oled schermen waren zou ik het heeeeeeeeeeeeeeel misschien nog kunnen geloven, maar dan zou er toch geen interface voor zijn behalve als er 5khz met 1 pixel ofzo bedoeld werd
Er is ooit wat misgegaan met een koppeling van Icecat, waardoor er verkeerde waarden werden ingevuld. Dit is al een tijdje hersteld, maar zo te zien gaat het nog op plekken mis. Ik ga alle foute waarden even nalopen.jwywy17276 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:01:
ja wat garriej zegt klopt
sorry dat het zo onduidelijk was
als het oled schermen waren zou ik het heeeeeeeeeeeeeeel misschien nog kunnen geloven, maar dan zou er toch geen interface voor zijn behalve als er 5khz met 1 pixel ofzo bedoeld werd
[ Voor 6% gewijzigd door Glaanie op 06-02-2017 07:30 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq