Weet iemand een goed merk interne scsi DVD speler? Hij moet Regiovrij zijn (of te maken) en goed functioneren. DAE moet ook geen probleem zijn overigens...
Toevallig ben ik zelf ook op zoek. Ik hoor goede verhalen over de Pioneer DVD spelers, echter schijnen alleen de oude types regiovrij te zijn.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Hehe.. ff kijken X-Men dvd.. hij zit er nog in moet had hm afgelopen zaterdag moeten inleverenOp dinsdag 03 juli 2001 18:16 schreef OetelDonk het volgende:
De Pioneer heeft een slot-in systeem.
Dat lijkt me lastig als een dvd vast komt te zitten.
Puter kaduk en heb niet de mogelijk heid om ff ergens ander aan te sluiten. Dus houdt het op.
Verwijderd
De pioneer is regio vrij tot dat je een bepaalde jumper verwijdert en is dan regiolocked
een vriend van mij had dit voor en heeft zijn pioneer dan nog regiovrij kunnen krijgen door er een soort gehackte firmware erop te patchen.
Dit is waarschijnlijk ook wel mogelijk met de nieuwere drives
spijtig dat ze enkel hun 6-speed DVD in SCSI hebben gemaakt en hun andere snellere drives enkel in IDE hebben gemaakt
nu voor DVD of Divx ervan te bekijken is hij wel snel genoeg dus zo erg vind ik het nu ook niet
een vriend van mij had dit voor en heeft zijn pioneer dan nog regiovrij kunnen krijgen door er een soort gehackte firmware erop te patchen.
Dit is waarschijnlijk ook wel mogelijk met de nieuwere drives
spijtig dat ze enkel hun 6-speed DVD in SCSI hebben gemaakt en hun andere snellere drives enkel in IDE hebben gemaakt
nu voor DVD of Divx ervan te bekijken is hij wel snel genoeg dus zo erg vind ik het nu ook niet
Ik heb een pioneer 303s , super ding , nooit problemen mee gehad. Regiovrij en ook nog eens snel bij gewone cd's.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Verwijderd
Klopt die heb ik ook en ben zeer tevredenOp dinsdag 03 juli 2001 18:09 schreef OetelDonk het volgende:
Toshiba SD-M1401 is ook een goede SCSI-DVD-speler.
Ik heb een pioneer 105nogwat IDE deze is ook te krijgen in SCSI en is ook regiovrij te maken. Bij een ouder model pioneer zat er inderdaad een jumper achterop, bij mij is er geen jumper aanwezig. Voor zover ik weet zijn de 10 en 16x DVD het makkelijkst regiovrij te maken. (daarom is de 12x altijd zo goedkoop?)
[off topic]
Wat is het voordeel van een scsi dvd tov een ide dvd?
[\off topic]
Wat is het voordeel van een scsi dvd tov een ide dvd?
[\off topic]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
je kan er 15 devices mee aansturen (uw en hoger scsi uiteraard) en allemaal tergelijkertijd aanspreken das ook een voordeel van scsi
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Tegenwoordig merk je het niet meer in de benches, de scsi kan in sommigen gevallen er boven uitschieten met 2 puntjes. Maar dat is dan ook alles, ik zelf zeg altijd de stabiliteit van scsi is beter. IDE is zo rammel als wat, werkt wel stukken makkelijker. Maar ik weet gewoon dat SCSI brandertjes (bijvoorbeeld) toch veel meer cds copieren/branden dan IDE stationnekes (zie Halflife).
Volgende pc wordt 100% IDE, want het loont niet meer. En natuurlijk gaan een hoop mensen roepen dat ik lul enzow, doe maar. Dit is mijn mening, ik heb scsi voor het laatst gekocht dat zeg ik je. De Plex 12x4x32 en pioneer 305S heb ik scsi.
Volgende pc wordt 100% IDE, want het loont niet meer. En natuurlijk gaan een hoop mensen roepen dat ik lul enzow, doe maar. Dit is mijn mening, ik heb scsi voor het laatst gekocht dat zeg ik je. De Plex 12x4x32 en pioneer 305S heb ik scsi.
Verwijderd
dat ligt er net aan hoeveel apparatuur je koopt als tweaker (gewone consument heeft toch van elk onderdeel maar 1 exemplaar).
Ik persoonlijk heb liever geen geklooi met die Master/Slave dingen van IDE die op elkaar moeten wachten, en wil ook apparaten in een los kastje kunnen plaatsen
(kast verstopt, scsi 4bay-case op bureau)
Voor mij dus scsi.
(op de harddisks na, die zijn DUUR, evenals de fatsoenlijke controllers helaas)
Ik persoonlijk heb liever geen geklooi met die Master/Slave dingen van IDE die op elkaar moeten wachten, en wil ook apparaten in een los kastje kunnen plaatsen
(kast verstopt, scsi 4bay-case op bureau)
Voor mij dus scsi.
(op de harddisks na, die zijn DUUR, evenals de fatsoenlijke controllers helaas)
Die ouwe Pioneer (6 speed slot in) wil ik ZO graag hebben... die nieuwe maken me teveel herrie. En SCSI omdat dat in tegenstelling tot IDE ook extern (snel) kan.
Weet iemand toevallig nog een adresje waar ik 'm nog zou kunnen scoren?
Weet iemand toevallig nog een adresje waar ik 'm nog zou kunnen scoren?
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Pagina: 1