Hoe begin ik met modereren? Als ik op de score naast een frontpagereactie klik, gebeurt er namelijk helemaal niks.
Vraag
Beste antwoord (via Dirk op 02-02-2017 14:57)
Je modstatus staat op 'inactief' - dat betekent dat je zelf een keer het modereren hebt uitgevinkt in je instellingen. Je kunt hem weer aanzetten bij instellingen -> reacties -> moderatie.Domokun schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:26:
Hoe begin ik met modereren? Als ik op de score naast een frontpagereactie klik, gebeurt er namelijk helemaal niks.
PS. Dit heeft niks met spam te maken, twijfel niet een nieuw topic te openen met een dergelijke vraag.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Alle reacties
Je modstatus staat op 'inactief' - dat betekent dat je zelf een keer het modereren hebt uitgevinkt in je instellingen. Je kunt hem weer aanzetten bij instellingen -> reacties -> moderatie.Domokun schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:26:
PS. Dit heeft niks met spam te maken, twijfel niet een nieuw topic te openen met een dergelijke vraag.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Dank! Dit hadden ze ook wel even in de FAQ mogen zetten. Ik zag naderhand dat het het spammertopic was, inderdaad niet logisch, maar een heel eigen topic openen voor iets wat in een FAQ zou moeten staan is tegen mijn principes.Migrator schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:32:
[...]
Je modstatus staat op 'inactief' - dat betekent dat je zelf een keer het modereren hebt uitgevinkt in je instellingen. Je kunt hem weer aanzetten bij instellingen -> reacties -> moderatie.
EDIT: Tweakers heeft dus later van mijn post een eigen topic gemaakt. It wasn't me
[ Voor 9% gewijzigd door Domokun op 02-02-2017 15:44 ]
We hebben hier zo weinig topics, een extra topic is echt geen enkel probleem. Bij deze dus.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.