Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oude telefoons verkopen, mag dat? - Veiligheid en het recht

Pagina: 1
Acties:

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Allereerst een heel interessant artikel die in mijn ogen een aantal interessante kwesties aanhaalt.

In de inleiding van reviews: Oude telefoons verkopen, mag dat? wordt gesproken over de LG G3, dit toestel is niet uitgekomen in 2013, maar in mei 2014. Wellicht bedoelen jullie de LG G2, die komt wel uit 2013, maar is momenteel nergens meer te koop.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Klopt, ik zat er een jaar naast. Thanks, ik heb het gefixt :)

• EnerGeForce
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11-2024
Kunnen jullie hier als tweakers.net niet wat innovatiefs voor bedenken in de pricewatch? Bijvoorbeeld een extra veld in de specificatie lijst tot welke datum het toestel wordt ondersteund (Indien bekend natuurlijk.). Een markering/uitroepteken bij zeer oude Android versies of vermelding van de datum van uitgave van de geadverteerde android versie en/of toestel. Ik denk als dit probleem duidelijk onder de aandacht gebracht blijft worden door websites als tweakers.net er vanzelf wel fabrikanten gaan komen die inzien dat het aanbieden van software ondersteuning een belangrijk onderdeel is van het verkoop argument en service naar de consument.

[ Voor 1% gewijzigd door EnerGeForce op 02-02-2017 19:29 . Reden: Aanvullende informatie ]