Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Indoor IP camera

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Beste leden,

Momenteel ben ik bezig met klussen van ons nieuwe huis. Echter wil ik graag een indoorcamera plaatsen. Op het internet zie ik diverse camera's te koop. Wat ik graag wil dat de videobeelden op de cloud opgeslagen wordt (b.v. Google Drive). Daar krijg ik namelijk 15GB opslag. En zal handmatig of automatisch de oude beelden verwijderen. Uiteraard moet ik de camera vanaf buiten ook benaderen..

Wat ook een musthave voor mij is dat ik een melding krijg op mijn smartphone bij beweging..

Wie o wie kan mij meer vertellen hierover?

Alvast bedankt!!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je hebt zelf een Google account wat denk je ervan om zelf te gaan Googlen in plaats van een ander het te laten doen. Wat heb je zelf al gevonden en wat is je doel. Hier kan niemand iets mee behalve dat je evenveel meningen als Tweakers krijgt. Budget etc ook van belang.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:09

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Frogmen schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:21:
Je hebt zelf een Google account wat denk je ervan om zelf te gaan Googlen in plaats van een ander het te laten doen. Wat heb je zelf al gevonden en wat is je doel. Hier kan niemand iets mee behalve dat je evenveel meningen als Tweakers krijgt. Budget etc ook van belang.
Dat dus.
Begin eens met reviews te lezen, de pricewatch te bekijken etc. We verwachten hier toch echt wel een eigen inzet. Met een verhaal als hierboven kun je beter een winkel in stappen ipv hier een topic openen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.