Waar kan ik deze online kopen, het liefst 1 met verschillende opzet stukjes met een hartje erbij ofzo 
alvast bedankt
alvast bedankt
hehehehe... kep er hier ook 2 liggen... 1 vorige week gekocht op de Vietnamese markt in Tsjechië.... zitten heeeeeel wat van die figuurtjes bij....Op maandag 02 juli 2001 23:25 schreef BOMBER het volgende:
Hoeveel geef je er voor
Ik denk niet dat je die dingen online kan kopen.
Verwijderd
Verwijderd
waarom zo snelOp dinsdag 03 juli 2001 00:22 schreef Schum1 het volgende:
nee, ik ga niet naar spanje en heb er 1 nodig binnen 2 weken
omdat ik hem zo snel nodig hebOp dinsdag 03 juli 2001 00:50 schreef mafiasven het volgende:
[..]
waarom zo snelzwarte markt is denk ik enigste oplossing om die zo snel te krijgen ??
De enige oplossing is toch de zwarte markt denk ik...Op dinsdag 03 juli 2001 11:29 schreef Schum1 het volgende:
[..]
omdat ik hem zo snel nodig heb
en dat over de zwarte markt staat in een eerdere post van mij in deze thread
Verwijderd
Indeed... ik gebruik hem in de klas voor aanwijzen van het periodiek systeem der elementen..... aanwijsstokken zijn hopeloos ouderwets en nog belangrijker aanzienlijk minder handig. Ik kan vanaf elk punt in het lokaal accenten leggen op elk punt van de kaart. Met zo'n irritante aanwijsstok moet je er eerst naartoe sjouwen... en dan is het nog de vraag of je erbij kunt... die kaart hangt namelijk op zo'n 2 meter hoogte met de onderkant. Reken daar de hoogte van de kaart zelf bij op, zit je op het hoogste punt over 3,5 meter te praten. Heb je een flinke aanwijsstok nodig (1,5 meter terwijl de standaard gevallen 0,5 of 1 meter zijn... te kort dus)Op dinsdag 03 juli 2001 12:42 schreef Jasper Janssen het volgende:
Nou, waar die dingen voor gemaakt zijn is om als "aanwijsstok" te gebruiken bij bijvoorbeeld dia presentaties. Als je de aandacht wil vestigen op bepaalde features van een kaart enzo.
Verwijderd
Verwijderd
Welke stad was dat ook al weer?Op dinsdag 03 juli 2001 01:08 schreef -AuTnoR- het volgende:
Hehe kermisbij een klein dorpje bij ons in de buurt hadden ze die bij de schiettent
Great..... weer een slachtoffer....Op dinsdag 03 juli 2001 16:04 schreef robgee het volgende:
mijn broertje heeft een keer in mijn ogen geschenen met zo'n apparaatje!
nu heb ik een zwart stipje in mijn rechteroog!
ZWAAR irritant als je een boek leest!
kijk dus wel uit met die troep
Verwijderd
Op maandag 02 juli 2001 22:48 schreef Schum1 het volgende:
het liefst 1 met verschillende opzet stukjes met een hartje erbij ofzo
Waarom heb je zo'n ding dan voor in de vakantie nodig en waarom moeten er hartjes en zo bij zitten als je hem toch als aanwijs stok gebruikt.Op dinsdag 03 juli 2001 13:47 schreef wfvn het volgende:
[..]
Indeed... ik gebruik hem in de klas voor aanwijzen van het periodiek systeem der elementen..... aanwijsstokken zijn hopeloos ouderwets
quotes van 2 verschillende dudes.... de 2e dude heeft niet helemaal goed gelezen..... (ikke dus)Op dinsdag 03 juli 2001 21:26 schreef WhiteMan het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb je zo'n ding dan voor in de vakantie nodig en waarom moeten er hartjes en zo bij zitten als je hem toch als aanwijs stok gebruikt.
volgens mij praat je gewoon poep.
Verwijderd
Amen2that... naja die van mij viel van L-ende uit elkaar :(Op maandag 02 juli 2001 23:57 schreef wfvn het volgende:
[..]
hehehehe... kep er hier ook 2 liggen... 1 vorige week gekocht op de Vietnamese markt in Tsjechië.... zitten heeeeeel wat van die figuurtjes bij....
zit er een hartje bij?Op dinsdag 03 juli 2001 19:17 schreef steve-a17 het volgende:
ik heb nog wel zo'n setje liggen een ongebruikte hij is met 12 verschillende kopjes.
wat wil je ervoor geven te halen in amsterdam
Gaan we galgje doen?Op dinsdag 03 juli 2001 22:07 schreef Schum1 het volgende:
[..]
vakantie + laserpen met hartje = ......
zou jij dat met die dingen willen doen?Op dinsdag 03 juli 2001 23:58 schreef wfvn het volgende:
[..]
Gaan we galgje doen?
Ik doe een gok...
U
E
N
K
![]()
hm... now that I think of it.... you just might be right.....Op woensdag 04 juli 2001 00:12 schreef Schum1 het volgende:
[..]
zou jij dat met die dingen willen doen?
dit betekend dus dat je het fout hebtaaaah wat jammer
there HAS to be a greater cause...... of ben ik nou simpel?Op woensdag 04 juli 2001 00:45 schreef Schum1 het volgende:
hartje bij chicks in de buurt schijnen, of zo schijnen dat ze het zien etc
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq