Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik deze online kopen, het liefst 1 met verschillende opzet stukjes met een hartje erbij ofzo :)
alvast bedankt :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Waarom niet naar Beverwijk... zwarte markt....

Btw... je weet dat die dingen funest zijn voor je ogen? Van z'n leven niet IN of richting ogen van mensen schijnen.....

Verwijderd

Topicstarter
ik was laatst dus op de zwarte markt, daar hebben ze vet veel van die dingen, vet goedkoop, maar ik ben met mijn stomme kop vergeten 1 te kopen |:(
en ik heb er 1 binnen 2 weken nodig :(
en in dei tussentijd kom ik niet meer op de zwarte markt, als iemand daar nog komt, icq me dan ff :)

Verwijderd

Topicstarter
sorry, dat ik zo ongeduldig ben, maar het moet zo snel mogelijk :( :)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hoeveel geef je er voor ;)
Ik denk niet dat je die dingen online kan kopen.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 02 juli 2001 23:25 schreef BOMBER het volgende:
Hoeveel geef je er voor ;)
Ik denk niet dat je die dingen online kan kopen.
hehehehe... kep er hier ook 2 liggen... 1 vorige week gekocht op de Vietnamese markt in Tsjechië.... zitten heeeeeel wat van die figuurtjes bij....

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 19:13
Op de kermis heb je ze ook. Als je geluk hebt heb je voor 1 piek zo'n Laser-UFO, is zo'n laser die je kunt draaien en dan komen er figuurtjes uit.
Ik had hem voor 1 piek bij zo'n apparaat dat je een balletje in een wit vlakje moest krijgen. Ik gokte op het witte vlakje dus, en daar kwam ie ook in! :)
400 punten in 1x dus laser en een aansteker! 8-)

Verwijderd

Je gaat vast wel naar spanje van de zomer, daar verkopen ze die dingen op straat en er zitten volgens mij allemaal verschillende frontjes bij voor verschillende figuurtjes

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik ga niet naar spanje en heb er 1 nodig binnen 2 weken :(

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 00:22 schreef Schum1 het volgende:
nee, ik ga niet naar spanje en heb er 1 nodig binnen 2 weken :(
waarom zo snel :? zwarte markt is denk ik enigste oplossing om die zo snel te krijgen ??

• Autonoesis
  • Laatst online: 09:59
Hehe kermis :) bij een klein dorpje bij ons in de buurt hadden ze die bij de schiettent

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 00:50 schreef mafiasven het volgende:

[..]

waarom zo snel :? zwarte markt is denk ik enigste oplossing om die zo snel te krijgen ??
omdat ik hem zo snel nodig heb :(
en dat over de zwarte markt staat in een eerdere post van mij in deze thread :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op dinsdag 03 juli 2001 11:29 schreef Schum1 het volgende:

[..]

omdat ik hem zo snel nodig heb :(
en dat over de zwarte markt staat in een eerdere post van mij in deze thread :)
De enige oplossing is toch de zwarte markt denk ik...

Verwijderd

kan me niet voorstellen waar je zo'n ding nou voor nodig kan hebben...je kan er toch helemaal niks nuttigs mee doen eigenlijk? of heb ik het nou mis?

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04-2025
Nou, waar die dingen voor gemaakt zijn is om als "aanwijsstok" te gebruiken bij bijvoorbeeld dia presentaties. Als je de aandacht wil vestigen op bepaalde features van een kaart enzo.

Heel vroeger had mijn pa daarvoor een ding met 4 D batterijen en een focusing lensje, daarmee kreeg je dan een enorm lichtzwak pijltje op het scherm. Later zijn er modellen gekomen met een Helium-Neon laser buisje op batterijen, en toen nog later kwamen de huidige laserled dingetjes, eerst nog voor bakken geld (mijn vader's eerste kostte 300 piek).

Je kunt nu voor een piek of 500 trouwens ook groene (532 nm) laserpointers kopen.. Solid State Frequency Doubled voor de kenners :)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 03 juli 2001 12:42 schreef Jasper Janssen het volgende:
Nou, waar die dingen voor gemaakt zijn is om als "aanwijsstok" te gebruiken bij bijvoorbeeld dia presentaties. Als je de aandacht wil vestigen op bepaalde features van een kaart enzo.
Indeed... ik gebruik hem in de klas voor aanwijzen van het periodiek systeem der elementen..... aanwijsstokken zijn hopeloos ouderwets en nog belangrijker aanzienlijk minder handig. Ik kan vanaf elk punt in het lokaal accenten leggen op elk punt van de kaart. Met zo'n irritante aanwijsstok moet je er eerst naartoe sjouwen... en dan is het nog de vraag of je erbij kunt... die kaart hangt namelijk op zo'n 2 meter hoogte met de onderkant. Reken daar de hoogte van de kaart zelf bij op, zit je op het hoogste punt over 3,5 meter te praten. Heb je een flinke aanwijsstok nodig (1,5 meter terwijl de standaard gevallen 0,5 of 1 meter zijn... te kort dus)

Verwijderd

mijn broertje heeft een keer in mijn ogen geschenen met zo'n apparaatje!

nu heb ik een zwart stipje in mijn rechteroog! :(

ZWAAR irritant als je een boek leest!
kijk dus wel uit met die troep

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 01:08 schreef -AuTnoR- het volgende:
Hehe kermis :) bij een klein dorpje bij ons in de buurt hadden ze die bij de schiettent
Welke stad was dat ook al weer? >:)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 03 juli 2001 16:04 schreef robgee het volgende:
mijn broertje heeft een keer in mijn ogen geschenen met zo'n apparaatje!

nu heb ik een zwart stipje in mijn rechteroog! :(

ZWAAR irritant als je een boek leest!
kijk dus wel uit met die troep
Great..... weer een slachtoffer.... :(

Ik heb er een gruwelijke hekel aan als personen zo'n ding hebben en NIET weten wat ze eigenlijk in de hand hebben....

Die zwarte vlek van je, de kans is vrij groot dat je daar voor de rest van je leven aan vast zit. Waarschijnlijk je netvlies beschadigd...

In het onderwijs zijn lasers wel toegestaan, maar dan van maximaal 0,1 mW. De meeste laserpointers op de kermis e.d. zijn 5 mW oftewel 50x sterker dan is toegestaan in het onderwijs.
Reden daarvoor zal wel duidelijk zijn als je het commentaar van robgee leest.

Bij 0,1 mW heb je nog voldoende tijd om je hoofd bij te draaien/ogen dicht te doen voordat er blijvende schade optreedt. Bij een 1 mW laserpointer is dat al niet meer het geval... laat staan bij die 5 mW gevallen. Bij een set goede, volle batterijen is het binnen minder dan 1/10e seconde al fataal voor je netvlies.

Ik ben zelf ook een keer in de ogen geschenen met zo'n ding. Was ik ff blij dat de batterijen bijna leeg waren... maar ik heb wel meer dan een uur met een vlek voor m'n ogen gelopen... wel overbelasting gehad dus.

Verwijderd

ik heb nog wel zo'n setje liggen een ongebruikte hij is met 12 verschillende kopjes.
wat wil je ervoor geven te halen in amsterdam :)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Koop er dan 1 bij conrad :?

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-03 07:45
Op maandag 02 juli 2001 22:48 schreef Schum1 het volgende:
het liefst 1 met verschillende opzet stukjes met een hartje erbij ofzo :)
Op dinsdag 03 juli 2001 13:47 schreef wfvn het volgende:

[..]

Indeed... ik gebruik hem in de klas voor aanwijzen van het periodiek systeem der elementen..... aanwijsstokken zijn hopeloos ouderwets
Waarom heb je zo'n ding dan voor in de vakantie nodig en waarom moeten er hartjes en zo bij zitten als je hem toch als aanwijs stok gebruikt. :?

volgens mij praat je gewoon poep.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 03 juli 2001 21:26 schreef WhiteMan het volgende:

[..]

[..]

Waarom heb je zo'n ding dan voor in de vakantie nodig en waarom moeten er hartjes en zo bij zitten als je hem toch als aanwijs stok gebruikt. :?

volgens mij praat je gewoon poep.
quotes van 2 verschillende dudes.... de 2e dude heeft niet helemaal goed gelezen..... (ikke dus)
Mgoed... hij wil zeker liefdesveklaring doen over een enorme afstand :?

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-03 07:45
hooo, shit!!! |:(

knaken, dan heb ik er ook iets wat te snel overheen gekeken.

in de (lange) tijd dat ik mijn bericht heb verstuurd is er trouwens ook al een hopelijk nuttig bericht van "BOMBER" bij gekomen.

denk dat ik maar ff ga :Z dan kan ik mischien morgen wel nuttige berichten posten :z

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 23:57 schreef wfvn het volgende:

[..]

hehehehe... kep er hier ook 2 liggen... 1 vorige week gekocht op de Vietnamese markt in Tsjechië.... zitten heeeeeel wat van die figuurtjes bij....
Amen2that... naja die van mij viel van L-ende uit elkaar :(:(
Je zit toch niet toevallig bij mij op school? Ik heb 'm voor 90 kronen gekocht, je kan aardig afdingen bij die mensen natuurlijk ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 19:17 schreef steve-a17 het volgende:
ik heb nog wel zo'n setje liggen een ongebruikte hij is met 12 verschillende kopjes.
wat wil je ervoor geven te halen in amsterdam :)
zit er een hartje bij? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 21:30 schreef wfvn het volgende:

[..]

......
Mgoed... hij wil zeker liefdesveklaring doen over een enorme afstand :?
vakantie + laserpen met hartje = ...... :)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 03 juli 2001 22:07 schreef Schum1 het volgende:

[..]

vakantie + laserpen met hartje = ...... :)
Gaan we galgje doen?

Ik doe een gok...

U

E

N

K

:P ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 23:58 schreef wfvn het volgende:

[..]

Gaan we galgje doen?

Ik doe een gok...

U

E

N

K

:P ;)
zou jij dat met die dingen willen doen? >:)
dit betekend dus dat je het fout hebt *D aaaah wat jammer :P

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 04 juli 2001 00:12 schreef Schum1 het volgende:

[..]

zou jij dat met die dingen willen doen? >:)
dit betekend dus dat je het fout hebt *D aaaah wat jammer :P
hm... now that I think of it.... you just might be right.....

de ellende is alleen dat 'versieren' meer dan 6 letters heeft en 'liefde verklaren' meer letters EN ook nog eens uit 2 woorden bestaat....

geef nog eens wat meer hintjes :+

Verwijderd

Topicstarter
hartje bij chicks in de buurt schijnen, of zo schijnen dat ze het zien etc :)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 04 juli 2001 00:45 schreef Schum1 het volgende:
hartje bij chicks in de buurt schijnen, of zo schijnen dat ze het zien etc :)
there HAS to be a greater cause...... of ben ik nou simpel?

Verwijderd

Topicstarter
.... :)

• keesmo
  • Niet online
Heb die van mij in Llorett de Mar gekocht en later ook no 1 in Salou. In spanje kun je altijd leuk afdingen tot onder de 5 piek voor die dingen (met opzetstukjes en extra batterijen). Misschien dat je iemand weet die naar Spanje gaat ofzo en dat die dan eentje voor je mee kan nemen.

keesmo.nl 100% snowboarden

Verwijderd

Met natuurkunde bij ons op school liet de leraar zo'n hele "zware" laser zien. Nou hij moest ff weg en het laserlicht scheen op de trap. Als er een leraar aan kwam of een leerling...... >:)
Pagina: 1