Mijn vraag
...
Al sinds een tijdje heb ik op mijn tablet/mini-laptop af en toe een raar venstertje in de hoek met vragen. Tot vandaag wist ik niet waar 'ie in mee was gekomen. Totdat Firefox net opeens aangaf dat er een addon is uitgeschakeld omdat 'ie niet geverifieerd is, met dezelfde naam
Nu probeer ik 'm te verwijderen, maar omdat hij automatisch uitgeschakeld is, kan ik nergens een verwijder-knop vinden

Hoe kan ik deze addon alsnog verwijderen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
- Windows 10 Home
- Firefox 51.0.1
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
- Rechtermuisknop erop klikken => alleen "Over" en "Meer informatie". Beide knoppen leiden niet naar verwijdering.
- Dubbelklikken => zelfde als bovenstaande "Meer info" of het "Meer"-linkje.
...
Al sinds een tijdje heb ik op mijn tablet/mini-laptop af en toe een raar venstertje in de hoek met vragen. Tot vandaag wist ik niet waar 'ie in mee was gekomen. Totdat Firefox net opeens aangaf dat er een addon is uitgeschakeld omdat 'ie niet geverifieerd is, met dezelfde naam
Nu probeer ik 'm te verwijderen, maar omdat hij automatisch uitgeschakeld is, kan ik nergens een verwijder-knop vinden

Hoe kan ik deze addon alsnog verwijderen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
- Windows 10 Home
- Firefox 51.0.1
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
- Rechtermuisknop erop klikken => alleen "Over" en "Meer informatie". Beide knoppen leiden niet naar verwijdering.
- Dubbelklikken => zelfde als bovenstaande "Meer info" of het "Meer"-linkje.