Mijn WD MyCloud Mirror heb ik al ruim een jaar en altijd binnen mijn netwerk en via de app op de telefoon en mycloud.com graag gebruikt. Bij Ziggo had ik een Ubee modem, die echter begon te haperen. Ziggo was zo netjes en stuurde een nieuw modem, echter sindsdien kan ik de NAS niet meer online of via de app benaderen. In het thuisnetwerk werkt het wel, al moet ik wel vaak het wachtwoord opgeven (wordt niet onthouden) dat was ik ook niet gewend.
Ik bezit dus een Western Digital MyCloud Mirror, Firmwareversie : 2.11.157.
Het modem is de nieuwe Ziggo Connect Box, Hardware versie 4.01 en Software versie CH7465LG-NCIP-4.50.18.22m1a-NOSH .
Op de MyCloud is ingesteld dat deze een statisch IP gebruilkt, de Cloud Access staat aan en de Port-forwarding op de MyCloud staat ingesteld.
Op de Connect Box is bij Port Forwarding ingesteld dat de externe poorten 80 en 443 worden doorgestuurd naar de interne poorten 8092 en 8443 (cf instellingen MyCloud) naar het statisch IP van de MyCloud.
De MyCloud heeft echt een externe verbinding, want die kan wel een test-email verzenden. Er klopt dus iets niet in het modem van Ziggo!
Ik heb geen flauw idee meer waar verder te kijken. Alvast enorm bedankt voor de hulp!
...
Ik bezit dus een Western Digital MyCloud Mirror, Firmwareversie : 2.11.157.
Het modem is de nieuwe Ziggo Connect Box, Hardware versie 4.01 en Software versie CH7465LG-NCIP-4.50.18.22m1a-NOSH .
Op de MyCloud is ingesteld dat deze een statisch IP gebruilkt, de Cloud Access staat aan en de Port-forwarding op de MyCloud staat ingesteld.
Op de Connect Box is bij Port Forwarding ingesteld dat de externe poorten 80 en 443 worden doorgestuurd naar de interne poorten 8092 en 8443 (cf instellingen MyCloud) naar het statisch IP van de MyCloud.
De MyCloud heeft echt een externe verbinding, want die kan wel een test-email verzenden. Er klopt dus iets niet in het modem van Ziggo!
Ik heb geen flauw idee meer waar verder te kijken. Alvast enorm bedankt voor de hulp!
...
[ Voor 5% gewijzigd door Patrick_6369 op 01-02-2017 23:10 ]
Hier zou een handtekening kunnen staan.