Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Is er een groot verschil in geluidskwaliteit tussen mainstream en goedkope mp3-spelers?

Ik zie spelertjes van rond een tientje maar ook van 20, 40 of 60 euro, maar vraag me dus af of ik het geluidskwaliteit verschil kan merken met mijn philips hardloopoortjes (met zo'n wokkel achter je oor).

[ Voor 54% gewijzigd door govie op 01-02-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Hangt van de mp3 speler af. Ooit van de Sansa clip gehoord?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
Lip schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 21:42:
Hangt van de mp3 speler af. Ooit van de Sansa clip gehoord?
Sinds gisteren uit de pricewatch maar er stond niet veel op scinf1000-broeder! :) Ik heb op gearbest.com ook nog gekeken (aliexpress kloon): Daar beginnen de mp3/fm-spelers bij 2,71 euro incl. gratis verzenden. En ik zag deze op HOTT MU1037 Pedometer Bluetooth FM Radio MP3 Player:

En nog eentje voor 20 euro op Aliexpress.

Voor een of andere gekke reden denk ik dat ik de beste koop deze keer wel in china heb. Maargoed, geen idee waarom, misschien omdat ik er mee wil hardlopen en dat ik verwacht dat het dan te duur wordt bij een standaard merk.

[ Voor 57% gewijzigd door govie op 01-02-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Voor die paar centen, wat 't toen gekost is het geen onaardig ding.

Het is trouwens rockbox, wat die sansa veelzijdig maakt. Die clones lijken trouwens niets afgaande op de foto's.

Maar goed het kost je niet je longen, dus misschien een gokje wagen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Lip op 01-02-2017 22:02 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
Ik vond die van aliexpress voor 2 tientjes wel aardig omdat ik die als horloge kan dragen. dat is wel handig denk ik, maarja, toen ging ik twijfelen over de muziekkwaliteitsverschil tussen goedkope en mainstream players en vandaar dit topic.

Nog eentje gevonden: de riuzu voor 15 euro.

[ Voor 39% gewijzigd door govie op 01-02-2017 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik dacht dat je goedkoop 40 euro of 50 bedoelde. Dit is trouwens de mp3speler waar ik het over had : pricewatch: Sandisk Sansa Clip+ 4GB Zwart

M.b.t de geluidkwaliteit zou me niet druk om maken, dan kan het alleen maar mee vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ebay staat vol met clip zip, een erg fijne speler met rockbox erop.

erg jammer dat er geen nieuwe spelers zijn die zoiets bieden, zou dat erg fijn vinden (maar ik tel graag die 60 euro neer voor een clip zip om eerlijk te zijn)

[ Voor 19% gewijzigd door mschol op 01-02-2017 23:21 ]

Pagina: 1