Stille behuizing + luchtkoeler

Pagina: 1
Acties:

• Jasper_S1985
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-02 10:15
Ik zoek een?
Stille behuizing en luchtkoeler voor mijn 7600K aangezien ik mijn NZXT S340 Elite icm met een NZXT Kraken X61 in push pull niet stil genoeg vind. Stil met een goede airflow zijn eigelijk de belangrijkste voorkeuren want de processor en de videokaart worden overgeclocked

Wat is je budget?
Voor beiden maximaal 150/175

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, stil en goede koeling zijn het belangrijkst en omdat de pc in mijn woonkamer staat moet het gewoon zwart zijn zonder rare fratsen of kleurtjes

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige specs:

- Intel Core i5-7600K
- Asus Strix Z270F
- Corsair Dominator Platinum 16Gb 3000Mhz
- Asus RX480 Strix OC 8GB
- NZXT Kraken X61 (Word ook verkocht)
- Samsung 850 Pro 256GB
- Western Digital Black 2TB
- Corsair CX500M

De S340 Elite is bijna 45cm hoog en ik zou de kast ook niet veel hoger willen want dan komt hij boven mijn tv meubel uit. Ik kijk uiteraard niet op 1 of 2 cm.

Edit: Ik zit te denken aan misschien een Fractal Design R5 icm een beQuiet Dark Rock 3. Goed voor overclocken met genoeg airflow?
Edit2: Word de dark rock 3 een probleem icm mijn corsair dominator platinum?

[ Voor 10% gewijzigd door Jasper_S1985 op 01-02-2017 19:30 ]

Verwijderd

pricewatch: Fractal Design Define S
pricewatch: Scythe Mugen 5
pricewatch: be quiet! Pure Power 10 400W

Zijn veel goede opties, maar dit is prijstechnische één van de vele prima keuzes.
De voeding gaat namelijk ook niet stil zijn en is ook nogal verouderd. Hoe oud is die nu?

• SipSip
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10-2024
Je zou heel goed een be quit! case kunnen nemen met een be quiet! cooler. De naam zegt het al, hun prioriteit is toch wel stilte. Daarnaast is de airflow gewoon prima.