Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mijn nieuwe pc.

Pagina: 1
Acties:

• Sibruh
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-06-2021
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc vooral gaan gebruiken voor gaming op 1080p op de hoogste settings, lichte 1080p30fps video editing, skypen met vrienden, en school.

Wat mag het systeem gaan kosten?
600 tot 700 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier is alles wat ik wil.
Thermaltake core v1
Intel core i5 7400 boxed
Gigabyte radeon RX 470 G1 Gaming 4G
Crucial Ballistix BLS8G4D240FSB
ASRock H110M-ITX/ac
EVGA 430W
Sandisk SSD Plus 240GB

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, alleen wel het liefst een cpu van intel, slechte ervaringen met amd.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat hij heel klein is, en wifi heeft. Geen zin om een bekabelde verbinding aan te leggen.

Ga je overklokken?
Nee.

Wat verwacht je van ons?
Zijn er dingen die beter kunnen? Heb zelf 1x eerder een pc gebouwd, was niet echt een heel goed ding, ik weet er nog niet zo heel veel van af.

[ Voor 53% gewijzigd door Sibruh op 01-02-2017 19:15 ]

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-11 10:42
zet je systeem even op via de Handleiding Pricewatch dan weet je zeker dat iedereen het over dezelfde componenten heeft.

tevens is gamen vrij breed. kun je specifiek aangeven welke games je wilt gaan doen?
heb je al randapparatuur zoals een monitor (zo ja, welke aansluiting), toetsenbord en muis?

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:02
eerst even in een wenslijstje zetten, dan op genereer RML drukken en die RML geheel in je topic plakken. Daar kunnen we allemaal wat meer mee.

• Sibruh
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-06-2021
Ik ga csgo, rocket League, GTA v, Cod, titanfall, en rise of the Tomb Raider spelen. Ik heb een Logitech g502 muis, g610 toetsenbord, en een benq 24" HDMI monitor.
NLMaca schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 21:55:
zet je systeem even op via de Handleiding Pricewatch dan weet je zeker dat iedereen het over dezelfde componenten heeft.

tevens is gamen vrij breed. kun je specifiek aangeven welke games je wilt gaan doen?
heb je al randapparatuur zoals een monitor (zo ja, welke aansluiting), toetsenbord en muis?

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-11 00:25
Ik denk dat wanneer je dit in een pricewatch lijstje zet, je boven de 700 euro komt. De voeding is gok ik niet leverbaar, dus kun je beter een cx450m pakken. Verder heeft een h110 moederbord de nieuwste BIOS nodig om Kaby Lake te ondersteunen, hierover kun je met de leverancier in overleg. Mits het een technologiebedrijf betreft zal dat wel lukken, mogelijk kost het een tientje. Alternatief kun je een B250 pakken, maar dat zal wel weer iets duurder worden.