Sinds de ondergang van GammaFlux heb ik natuurlijk niet stil gezeten: dus hierbij de eerste aanvullende stats voor G@H!!! 
Om te beginnen de maandelijkse productie. Aangezien we pas deze maand echt goed (naja, goed, het kan altijd beter
) begonnen zijn, staan we om eerlijk te zijn nog nergens vergelijken met de topteams. En dat laat het volgende grafiekje (Excel, ik weet het
) goed zien (of eigenlijk niet, want we zijn bijna niet te zien... doe daar wat aan)

of deze link voor een staafdiagrammetje
En uiteraard zijn we geïnteresseerd in hoe we ervoor staan ten opzichte van aartsrivaal Team Anandtech (*pftoewie
)

of een staafdiagram
En dat doen we geheel niet onaardig
Tenslotte nog een voorspelling: en eigenlijk willen we het niet weten, maar ik doe het toch... (op hoop van zege
)

Het blijkt maar weer, we hebben nog een boel te doen voor we op numero uno staan bij G@H, maar met een beetje inzet (en het over een half jaar stoppen van eCCP, en het einde van RC5, OGR en....
) is alles mogelijk!
TDIclub nog niet meegerekend, volgende maand staan ze erbij
[edit] mag de link naar statsman natuurlijk niet vergeten
Mooie statspagina
Om te beginnen de maandelijkse productie. Aangezien we pas deze maand echt goed (naja, goed, het kan altijd beter

of deze link voor een staafdiagrammetje
En uiteraard zijn we geïnteresseerd in hoe we ervoor staan ten opzichte van aartsrivaal Team Anandtech (*pftoewie

of een staafdiagram
En dat doen we geheel niet onaardig
Tenslotte nog een voorspelling: en eigenlijk willen we het niet weten, maar ik doe het toch... (op hoop van zege

Het blijkt maar weer, we hebben nog een boel te doen voor we op numero uno staan bij G@H, maar met een beetje inzet (en het over een half jaar stoppen van eCCP, en het einde van RC5, OGR en....
TDIclub nog niet meegerekend, volgende maand staan ze erbij
[edit] mag de link naar statsman natuurlijk niet vergeten
Mooie statspagina