Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget gaming pc advies

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

• 21mikelores191
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-10 11:12
Mijn vraag

Ik wil weer eens een budget gaming pc'tje gaan bouwen, nou is mijn vraag dat er bij mijn cpu staat dat hij ddr4 2400 support en mijn mobo staat bij 2133 nu ben ik deels in war want ik wil ddr4 2133 gaan kopen kan dit een probleem gaan veroorzaken?

Build:
Intel Pentium G4560 Boxed
Processors
€ 58,80

Gigabyte GA-H110M-H
Moederborden
€ 54,99

Gigabyte Radeon RX 470 G1 Gaming 4G
Videokaarten
€ 199,50

WD Blue WD10EZEX, 1TB
Interne harde schijven
€ 50,95

BitFenix NOVA Zwart Window
Behuizingen
€ 32,-

Corsair Value Select CMV8GX4M1A2133C15
Geheugen intern
€ 49,95

Corsair Builder CX430 Bronze
Voedingen
€ 48,05

Mvg Mike

• ShinyPants
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-10 20:54
Het is handig om je onderdelen in een wenslijst te zetten en in dit bericht plaatsen: Handleiding Pricewatch.

Voor het ram weet ik het niet zeker, maar het lijkt me dat 2133 mhz gewoon werkt.

Je moederbord moet geüpdate worden naar de nieuwste bios om te werken met je processor. Je kan dit bij de meeste webshops aangeven, maar ik zou het voor de zekerheid vragen voordat je bestelt. Je kan ook een moederbord met een nieuwe chipset kopen zoals bijvoorbeeld: pricewatch: ASRock B250M-HDV of pricewatch: Gigabyte GA-B250M-DS3H

Voor 18 euro meer heb je een 4gb rx 480: pricewatch: Powercolor Radeon RX 480 4GB Red Dragon. Zou ik eerder halen voor dat geld.

Voor je voeding zou ik pricewatch: Corsair CX450M kopen. De voeding die je nu hebt is niet van al te beste kwaliteit.

Je kan eventueel naar 2de hands onderdelen kijken, bijvoorbeeld een r9 290 en een oudere generatie i5. Je krijgt betere performance voor je geld, maar je weet niet hoe de verkoper met het onderdeel is omgegaan.

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-11 10:42
1. je bent de vragen vergeten te beantwoorden die je gesteld zijn toen je dit topic opende: DAA beleid
2. maak inderdaad eerst een opzet volgens de pricewatch, zodoende praten we dan allemaal over hetzelfde

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!

Dit topic is gesloten.