[Bug] V&A

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 28-10 12:37
Hoi,
Sinds een week of zo iets krijg ik als iemand op mijn V&A advertentie reageerd geen notificatie meer op tweakers, maar wel in de mail. Ik moet nu dus apart die persoon emailen.
Allebei de ads waarbij het probleem bij voorkwam had ik origineel op m'n Samsung Note 4 gemaakt, en later goede foto's erop gezet via m'n pc.

Alle reacties

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-11 10:26

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Staat "Reactie op advertentie - Op de website " aan? (hier)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• UltiemePCNerd
_David_ schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 18:34:
Staat "Reactie op advertentie - Op de website " aan? (hier)
Ja.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Niet toevallig een of andere extensie (adblocker oid) waardoor je de notificaties niet ziet?

Intentionally left blank

• UltiemePCNerd
crisp schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 19:19:
Niet toevallig een of andere extensie (adblocker oid) waardoor je de notificaties niet ziet?
Ik heb adblocker uitstaan op tweakers.
Het gaat hier trouwens om notificaties in tweakers zelf (dus van chat en notificatie) over V&A reacties. Niet push notifications.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Weet je zeker dat het als bericht is verstuurd ipv via mail? Want als iemand contact met je wil opnemen kan er gekozen worden om dit als bericht te doen of als email. Bij de laatste krijg je waarschijnlijk geen notificatie, omdat er geen bericht is om naartoe te gaan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• UltiemePCNerd
Hero of Time schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 20:31:
Weet je zeker dat het als bericht is verstuurd ipv via mail? Want als iemand contact met je wil opnemen kan er gekozen worden om dit als bericht te doen of als email. Bij de laatste krijg je waarschijnlijk geen notificatie, omdat er geen bericht is om naartoe te gaan.
Oh, dom, zal dat het wel zijn.. Sorry :P

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
UltiemePCNerd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 20:42:
[...]

Oh, dom, zal dat het wel zijn.. Sorry :P
Ik zal je voor de zekerheid even een testbericht sturen. Ik stuur nu dus een e-mail, zie ook het screenshot hieronder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iq4gRcQq8VX4H2caVukKmNiN/medium.png

Overigens kan je de directe e-mail optie wel uitschakelen, waardoor er alleen nog maar via de DM gecommuniceerd kan worden.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 02-02-2017 09:27 ]

• UltiemePCNerd
rens-br schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:26:
[...]

Ik zal je voor de zekerheid even een testbericht sturen. Ik stuur nu dus een e-mail, zie ook het screenshot hieronder:

[afbeelding]

Overigens kan je de directe e-mail optie wel uitschakelen, waardoor er alleen nog maar via de DM gecommuniceerd kan worden.
Dat was m dus. Excuses. Hehe.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Case solved dus :Y)

Intentionally left blank

Pagina: 1