Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Volotactus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:55
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een vervanger voor mijn Oneplus X. Deze is gisteren gestolen/kwijtgeraakt tijdens het concert van Greenday (welke overigens geweldig was, op dit puntje na dan).
Zoek dus een vergelijkbare telefoon qua afmetingen. Harde eis: niet breder dan 7cm!
Ook is root en custom rom mogelijkheid een eis.
Een sdkaart zou mooi zijn, maar kom met de cloud ook een heel eind

Wat is je budget?
Rond dezelfde range als de Oneplus X. Meer mag wel, maar geen €600!

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De standaard zaken (Whatsapp, facebook, browser, bellen, spotify). Gamen in principe niet, heel af en toe een simpel spel om de tijd te doden.

Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Mi5, Zuk2, Huawei Nova, Sony Xperia X, Samsung Galaxy A5
Maar dit zit lastig qua 4G of custom roms als ik het zo lees

Heeft er hier iemand DE perfecte vervanger voor de Oneplus X

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
De vervanger is natuurlijk de OP3T, maar die voldoet niet aan je formaat eis.
Uit je rijtje zou ik de Sony kiezen wegens hun actieve support voor custom Roms.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
De prijsrange van de OPX was ongeveer 250 euro als ik me niet vergis. Dat formaat en rooten & Custom rom's moet ik meteen denken aan de Wileyfox toestellen. Met name dan de Wileyfox Swift 2 (Plus).

Die toestellen worden standaard geleverd met CyanogenOS en gaan binnenkort over op een cleane Nougat ROM. Verder is TWRP aanwezig en wordt aan custom rom support gewerkt.

De originele Swift was in ieder geval heel populair en daar is ook een LineageOS build voor beschikbaar.

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:47
Voldoet de Oneplus 3T echt niet aan je eisen? Dat is namelijk de beste smartphone niet alleen specwise maar ook qua rom support.

Hoogte / Diepte 7,35mm * 6,9mm
Breedte 74,7mm * 69mm
Lengte 152,7mm * 140mm
Gewicht (gram) 158g * 138g

Verschil qua grote is matig, daarnaast is de 3T beter vast te houden door dat hij iets gebogen is.