Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• tijnvraak
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-04 11:17
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
stevige smartphone, mijn opa is een boer dus hij moet wel tegen een stootje kunnen. ook moet hij niet te moeilijk te bedienen zijn, een vriend van mij zij dat op sommige telefoons een eenvoudige stand zit mss is dit iets? .

Wat is je budget?
er is geen budget

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]bellen sms en internet, ook een paar kleine apps[/!]

Wat heb je zelf al gevonden?
de samsung galaxy x cover

alvast bedankt _/-\o_

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Kijk eens naar de CAT telefoons, van Caterpillar, bedoeld om tegen een stootje te kunnen.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
tijnvraak schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:41:

Wat is je budget?
er is geen budget
Hoe bedoel je dit? In de zin van "geen grens aan het budget", of, "zo goedkoop mogelijk" ?

Extra stevige telefoons zijn n.l. gewoonlijk wat duurder, een 'gewone' telefoon met stevig hoesje voldoet vaak ook.

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-11 14:50
Denk dat je het beste voor die Samsung kan gaan.. Goedkoop en goed ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-11 07:50
rohit schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:16:
Denk dat je het beste voor die Samsung kan gaan.. Goedkoop en goed ;)
Samsung is een breed begrip. De topmodellen zijn inderdaad best goed maar de goedkopere zijn direct een stuk minder interessant (lees: de goedkopere zijn vaak duurder dan vergelijkbare/betere toestellen in dezelfde prijsklasse)

Je geeft aan een stevig toestel te zoeken en geeft verdere eisen waar iedere smartphone wel aan kan voldoen. Je moet je dus vooral afvragen hoe stevig het toestel moet zijn. Is er echt een "rugged" toestel nodig of kun je met een gewone telefoon uit de voeten? In het laatste geval zou ik persoonlijk een standaard budget smartphone aanraden met een stevig hoesje. Valt die dan stuk of beschadigt die op een andere manier dan is de schade beperkt.

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-11 14:50
Gadgeteer schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:32:
[...]

Samsung is een breed begrip. De topmodellen zijn inderdaad best goed maar de goedkopere zijn direct een stuk minder interessant (lees: de goedkopere zijn vaak duurder dan vergelijkbare/betere toestellen in dezelfde prijsklasse)

Je geeft aan een stevig toestel te zoeken en geeft verdere eisen waar iedere smartphone wel aan kan voldoen. Je moet je dus vooral afvragen hoe stevig het toestel moet zijn. Is er echt een "rugged" toestel nodig of kun je met een gewone telefoon uit de voeten? In het laatste geval zou ik persoonlijk een standaard budget smartphone aanraden met een stevig hoesje. Valt die dan stuk of beschadigt die op een andere manier dan is de schade beperkt.
Die samsung die hij zelf al heeft opgezocht bedoelde ik hiermee ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 08:43
Samsung heeft sowieso inderdaad een soort simple mode, zie
YouTube: How to Use Samsung Galaxy S6 Easy Mode

Lijkt me een goede optie.
Pagina: 1