Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Adobe Premiere en After Effect, plus Battlefield 1, naast het normale surf en mail gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1500 euro incl monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en Toetsenbord heb ik al, plus een aantal extrene harde schrijven voor de opslag van originele videobestanden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Veel geheugen en een goede GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren. Heb goede ervaringen met Asus, Gigabyte en MSI. Ook betere ervaring met Geforce GTX kaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille en compacte machine heeft mijn voorkeur. Komt namelijk op mn bureau te staan. Een beetje design monitor vind ik ook wel belangrijk
Ga je overklokken?
Nee, vroeger wel veel gedaan, maar vind het niet iets voor mij.
Wat verwacht je van ons?
Zoals jullie zien heb ik al het een en ander bij elkaar gezocht. Mijn vraag is om deze onderdelen compatible met elkaar zijn. En is de gekozen voeding voldoende? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Voornamelijk Adobe Premiere en After Effect, plus Battlefield 1, naast het normale surf en mail gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1500 euro incl monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en Toetsenbord heb ik al, plus een aantal extrene harde schrijven voor de opslag van originele videobestanden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Veel geheugen en een goede GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren. Heb goede ervaringen met Asus, Gigabyte en MSI. Ook betere ervaring met Geforce GTX kaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille en compacte machine heeft mijn voorkeur. Komt namelijk op mn bureau te staan. Een beetje design monitor vind ik ook wel belangrijk
Ga je overklokken?
Nee, vroeger wel veel gedaan, maar vind het niet iets voor mij.
Wat verwacht je van ons?
Zoals jullie zien heb ik al het een en ander bij elkaar gezocht. Mijn vraag is om deze onderdelen compatible met elkaar zijn. En is de gekozen voeding voldoende? Alvast bedankt voor jullie hulp!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 333,60 | € 333,60 |
| 1 | MSI B150I GAMING PRO | € 93,90 | € 93,90 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 1.0) | € 310,- | € 310,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Asus MX239H Aluminium, Zilver, Zwart | € 193,80 | € 193,80 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2A2133C13 | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,95 | € 163,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.465,15 | |