Ik begrijp het dilemma dat de voorgedragen laptops uiteindelijk niet altijd de beste blijken te zijn. Echter, ik vind het alsnog wel verwarrend hoe het nu uitgelegd staat op pagina 2: ik moest 2x lezen en eerst checken dat inderdaad jullie best buy niet de geteste laptop was voor ik snapte wat er gezegd werd. Gezien de eerdere commentaren ben ik daar niet de enige in (al zijn er ook mensen die pagina 2 gewoon duidelijk niet gelezen hebben). Bovendien: als ik deze BBG had overgeslagen en de volgende wel weer had gelezen had ik ook niet helemaal begrepen wat er aan de hand was en waarom de best buys niet degene zijn die getest zijn.
Ik snap dat jullie zoekende zijn naar hoe je de BBG op een intuitieve manier kunt presenteren, waarbij meteen duidelijk is dat de geteste laptop niet per se de best buy is. Mijn suggestie zou als volgt zijn:
- Inleiding
- Getest: budget laptop, Acer ... (inhoud zoals nu, maar zonder het 'alternatieven' stuk)
- Budget laptop: specs & prijzen
- Getest: main stream laptop, ...
- Main stream laptop: specs & prijzen
- Getest: gaming laptop, ...
- Gaming laptop: specs & prijzen
- Alternatieven (of: vergelijking, of iets dergelijks): hier per categorie (budget/mainstream/gaming) de alternatieven/eerder geteste laptops op een rijtje zetten, met hun voor/nadelen t.o.v. de nieuw geteste laptop.
- Best buys: in feitte is dit de conclusie van je Best Buy guide en het is dus intuitief logisch dat die achteraan komt. Je hebt nieuwe laptops getest, die vergeleken met modellen die al beschikbaar waren / eerder getest zijn, en je conclusie is: welke laptop is nu de beste die je vandaag zou kunnen aanschaffen.
Ik denk (hoop) dat zo'n indeling intuitiever zou zijn. Of dat persoonlijk is, of voor iedereen... tsjah, dat is een kwestie van proberen denk ik.
Ik snap dat jullie zoekende zijn naar hoe je de BBG op een intuitieve manier kunt presenteren, waarbij meteen duidelijk is dat de geteste laptop niet per se de best buy is. Mijn suggestie zou als volgt zijn:
- Inleiding
- Getest: budget laptop, Acer ... (inhoud zoals nu, maar zonder het 'alternatieven' stuk)
- Budget laptop: specs & prijzen
- Getest: main stream laptop, ...
- Main stream laptop: specs & prijzen
- Getest: gaming laptop, ...
- Gaming laptop: specs & prijzen
- Alternatieven (of: vergelijking, of iets dergelijks): hier per categorie (budget/mainstream/gaming) de alternatieven/eerder geteste laptops op een rijtje zetten, met hun voor/nadelen t.o.v. de nieuw geteste laptop.
- Best buys: in feitte is dit de conclusie van je Best Buy guide en het is dus intuitief logisch dat die achteraan komt. Je hebt nieuwe laptops getest, die vergeleken met modellen die al beschikbaar waren / eerder getest zijn, en je conclusie is: welke laptop is nu de beste die je vandaag zou kunnen aanschaffen.
Ik denk (hoop) dat zo'n indeling intuitiever zou zijn. Of dat persoonlijk is, of voor iedereen... tsjah, dat is een kwestie van proberen denk ik.