Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Best buy is niet best buy?

Pagina: 1
Acties:

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-11 16:36

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
In de nieuwe laptop BBG van februari (reviews: Laptop Best Buy Guide - Februari 2017 worden laptops gereviewd die aangedragen zijn op got maar na review toch niet de best buy blijken te zijn. Dit lijkt me een goede en faire ontwikkeling voor de BBG en toont de meerwaarde aan van het nog eens echt vasthouden van wat op got wordt bedacht als de beste koop.

Echter kwam ik hier pas achter toen ik de comments las waaruit blijkt dat veel tweakers, net als ik, direct doorklikken naar de producten en niet het introductieverhaal lezen. Vervolgens viel me op dat bij de gereviewde laptops wel alternatieven staan voor de gereviewde laptop, maar zonder de best buy laptop. Hierdoor lijkt deze impliciet wordt afgeraden in de BBG.

Het zou fijn zijn als duidelijker wordt vermeld bij welke review het wel gaat om de best buy en bij welke niet. Het toevoegen van een alinea "Best Buy" boven "Alternatieven" met daarin het kleine stukje over de daadwerkelijke best buy zou het voor veel mensen al meteen duidelijk maken.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Staat genoteerd :) We hebben inderdaad erover gediscussieerd hoe we het zo duidelijk mogelijk konden brengen. In eerste instantie stond bovenaan de review het blokje met de best buy, maar dat leek ook weer verwarrend omdat je dan eerst over de best buy leest en er vervolgens een review van een andere laptop volgt. We houden iig de reacties en dit soort feedback in de gaten en aan de hand daarvan kijken we hoe we het bij de volgende bbg kunnen verbeteren.

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-11 16:36

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Top! In het extreemste geval koppel je de reviews van de toch-niet-best-buy's geheel los van de BBG en plaats je de review van de vorige keer (wellicht beknopter?) weer in de BBG. Volgens mij is dit eerder ook gedaan en kan je bij alternatieven mooi verwijzen naar de review van het product waarvan we dachten dat het de best buy van de troon kon stoten... ;-)

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:05

Eagle Creek

Breathing security

Wolf, wat bedoel je precies met je eerste opmerking?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~