control alt oeps deleted
wil ik ook wel weten ja
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
alee,
dank je voor de link !
dat is hem
dank je voor de link !
dat is hem
control alt oeps deleted
dankuOp maandag 02 juli 2001 22:27 schreef AirHead het volgende:
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/ASUS_VGA_TOOLS/smdoc200.zip
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
na een format c: ben ik hier terug gekomen
maar helaas pinda kaas de 'link' is offline
zijn er nog andere spons links bij toeval ?
control alt oeps deleted
Verwijderd
Dit is een oudere versie van smartdoctor:Op zondag 26 augustus 2001 01:11 schreef cazzie het volgende:
na een format c: ben ik hier terug gekomen
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/ASUS_VGA_TOOLS/smdoc15b.zip
Maar ik kan zo 1-2-3 ook niet meer die versie 2 vinden........
Verwijderd
Hmm, op deze vage chinese site staat ie ook geloof ik
de smdoc200 versie......... 
http://drvshome.zz.ha.cn/dir31/d12573.htm
http://drvshome.zz.ha.cn/dir31/d12573.htm
offtopic:
Wordt jullie Asus kaart ook zo heet ?? Mijn V6600 Deluxe zat net even boven de 80 graden !! Dat kan toch niet goed zijn.
Wordt jullie Asus kaart ook zo heet ?? Mijn V6600 Deluxe zat net even boven de 80 graden !! Dat kan toch niet goed zijn.
Verwijderd
Hmm, ik heb een v7700 en die is nu 53 graden (chip) en 34 graden (ram) en dat vind ik al heet zat. Maar ik geloof dat een v6600 heter wordt dan een gfs2......maar of dat zoveel scheelt........Op zondag 26 augustus 2001 01:27 schreef Toewan het volgende:
offtopic:
Ik denk dat t tijd wordt voor een nieuw coolertje voor je. En neem dan geen Orb, maar gewoon zo'n chipsetkoeler+ fan die je een beetje mod. Koelt veel beter dan zo'n brakke blue orb.......
Ik heb nu CPU cooling enabled in smart doctor en hij blijft nu 66 graden. Maar dat is dan vrees ik ook wel vrij idle.
Hmmmz, dat wordt dan Abit mailen dat m'n KT7 RAID koelertje ermee opgehouden is.
[edit 2]
zowee, en op die Mystique G200 mag ook wel een koeler, hij wordt veel heter dan m'n Millennium G200.
[/edit 2]
Hmmmz, dat wordt dan Abit mailen dat m'n KT7 RAID koelertje ermee opgehouden is.
edit:
zowee, ik heb m'n V6600 es m'n computer gehaald, zat een heel stofnest in de koeler leek het wel. Zal het koelertje es schoon maken. Tot die tijd maar ff met m'n vandaag aangeschafte Matrox Mystique G200 werken. (is ook een leuk kaartje btw, alleen jammer dat ie niet goed is in 3d
)
zowee, ik heb m'n V6600 es m'n computer gehaald, zat een heel stofnest in de koeler leek het wel. Zal het koelertje es schoon maken. Tot die tijd maar ff met m'n vandaag aangeschafte Matrox Mystique G200 werken. (is ook een leuk kaartje btw, alleen jammer dat ie niet goed is in 3d
[edit 2]
zowee, en op die Mystique G200 mag ook wel een koeler, hij wordt veel heter dan m'n Millennium G200.
[/edit 2]
Pagina: 1