Telefoon doorschakelen bij geen bereik over WiFi

Pagina: 1
Acties:
  • 614 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GirlKillu
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 20:00
Hallo,

Wegens het slechte netwerk in onze nieuwbouw ben ik opzoek naar een methode om toch bereikbaar te zijn.
Nu vraag ik me af of ik een Skype/Viber/.. account kan aanmaken met crediet op, om zo zelf te kunnen bellen (dat gaat uiteraard)

Maar kan ik dan ook mijn bestaande mobiel nr laten doorschakelen naar dit Skype/Viber nummer dat ik ga krijgen dan? Zodanig dat als mensen naar mij bellen, en ik geen netwerk heb, deze via WiFi dan doorgeschakeld wordt of iets naar mijn Voip account ergens?

Heb zelf al wat gelezen dat Skype gen Belgische nu;;er maakt, maar Weepee of Voys deze dan zouden kunnen aanmeken en koppelen of iets? Iemand hier ook ervaring mee of nog een andere partij die dit kan voorzien?

Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:58
Gaat dit om alleen je eigen aansluiting? Of over een heel bedrijf wat bereikbaar moet zijn?

Ik weet niet goed hoe die doorschakeling werkt. Als je dat op je toestel doet, zal dit niet actief worden op het moment dat je geen bereik hebt ben ik bang.

Ik denk dat je een soort telefooncentrale nodig zal hebben op het moment dat je dit zou willen, in eerste instantie doorschakelen naar je mobiele nummer, mocht dat niet bereikbaar zijn doorschakelen naar een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GirlKillu
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 20:00
Ben wel zelfstandige, maar is gwn voor mijzelf (en mijn vriendin eventueel) thuis.

Ik kan blijkbaar wel mijn nr doorschakelen via Proximus als ik geen verbinding heb naar een ander nr heb ik vandaag vernomen, en dit nr zou dan een VOIP kunnen zijn denk ik, dan moet ik nu enkel nog wat verder duiken in de VOIP, welke provider etc, Skype en Viber geven geen nummer mee denk ik, dus zou ik zo een weepee moeten hebben denk ik, ben nog wat zoekende..

Dit topic is gesloten.