Een klein poosje terug hebben mijn twee videokaarten (7950 boost) het begeven. Nu is het met alle nieuwe technologie het zeker niet meer waard om deze kaart opnieuw aan te schaffen ( ben ook zeer ontvreden met de kaarten ). Dus heb ik nu besloten om groter uit te pakken en mijn pc goed te upgraden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou dit systeem willen gebruiken voor 4K gaming, dit natuurlijk met het hoogste FPS binnen mijn budget.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de componenten die ik nog zal moeten aanschaffen hoop ik voor rond de 1400-1600 klaar te zijn. Inc. 4k scherm. ( indien mogelijk)
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe Ja, ik heb een aantal componenten die ik graag zou willen meenemen. Hieronder een lijst :
PSU: Cooler Master G750M (750 watt bronze )
HDD/SSD: Kingston ssd now 300 60 gb voor boot en Samsung HD103SI 1 TB voor storage.
RAM: 4x 2 GB kingston hyper x genesis 1600mhz. ( hier eventueel een upgrade )
CPU Cooler : Coolermaster hyper 212 evo.
Case: Corsair Spec-01
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben op zoek naar:
- Mobo
- CPU
- GPU
- 4K Monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i] Intel CPU, GTX 1080 GPU, verder geen.
Ga je overklokken?
Ja, vooral de CPU dus graag een unlocked versie, met de koeler in kwestie ( CM 212 evo) zal ik geen absurde voltages toepassen, wel een kleine schop onder de kont geven.
Ik hoef geen mooi systeem met kerst velichting, ik ben op zoek naar performance voor de beste prijs, Ik twijfel zelf het meest over welk Mobo/CPU ik zal aanschaffen. Hier graag meningen over (:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou dit systeem willen gebruiken voor 4K gaming, dit natuurlijk met het hoogste FPS binnen mijn budget.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de componenten die ik nog zal moeten aanschaffen hoop ik voor rond de 1400-1600 klaar te zijn. Inc. 4k scherm. ( indien mogelijk)
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe Ja, ik heb een aantal componenten die ik graag zou willen meenemen. Hieronder een lijst :
PSU: Cooler Master G750M (750 watt bronze )
HDD/SSD: Kingston ssd now 300 60 gb voor boot en Samsung HD103SI 1 TB voor storage.
RAM: 4x 2 GB kingston hyper x genesis 1600mhz. ( hier eventueel een upgrade )
CPU Cooler : Coolermaster hyper 212 evo.
Case: Corsair Spec-01
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben op zoek naar:
- Mobo
- CPU
- GPU
- 4K Monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i] Intel CPU, GTX 1080 GPU, verder geen.
Ga je overklokken?
Ja, vooral de CPU dus graag een unlocked versie, met de koeler in kwestie ( CM 212 evo) zal ik geen absurde voltages toepassen, wel een kleine schop onder de kont geven.
Ik hoef geen mooi systeem met kerst velichting, ik ben op zoek naar performance voor de beste prijs, Ik twijfel zelf het meest over welk Mobo/CPU ik zal aanschaffen. Hier graag meningen over (: