User review verwijderen [Red-Front] [Richard366]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 14:36
Gisteren heb ik (niet al te aardig) gereageerd op een topic van Richard366, waarop hij als antwoord mij een V&A review heeft gegeven terwijl ik hem helemaal niets heb verkocht. Kan zijn user review verwijdert worden?

Topic waar het om gaat.

Ik heb hem vanmorgen ook een berichtje gestuurd, maar dit lijkt mij al duidelijk genoeg. Account bestaat ook pas 1 dag.

Groeten.

Er zijn er nu nog 3 bij gekomen van 2 sterren, kan hier naar gekeken worden? Vreemd dat dit zomaar mogelijk is terwijl ik verder geen contact met hem gehad heb.

[ Voor 17% gewijzigd door Red-Front op 05-02-2017 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:33
Gaarne de topic warning in acht nemen

[ Voor 80% gewijzigd door Microkid op 09-02-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Beoordelingen bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.