van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
zie post van Femme
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Je reacties zijn wel allemaal weg.
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
en hoe zit dat met mijn puntjes enz.
Al je reacties zijn verdwenen, dus ook je karma ed.Op maandag 02 juli 2001 22:27 schreef markvt het volgende:
wanner kan/mag ik weer posten?
en hoe zit dat met mijn puntjes enz.
<off topic>M$ en mikroschoft voor een nieuwssite? das toch een beetje overdreven lijkt mij</off topic>
ik had beter op moeten letten op die newstracker
Dan zal ik nu maar opnieuw beginnen.
(maanden gespaard voor 230 mod puntjes allemaal weg door een domme actie
Ik had btw wel lekker veel first posts
Sorry.
Da's 3 jaar geleden toen er nog 20 man kwamen ofzo<off topic>M$ en mikroschoft voor een nieuwssite? das toch een beetje overdreven lijkt mij</off topic>
Professioneel Hyves-weigeraar
Als dat je belangrijkste doel is, dan kan ik nu al raden naar de kwaliteit van je postsOp maandag 02 juli 2001 22:34 schreef markvt het volgende:
Ik had btw wel lekker veel first posts
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Sorry, maar die username/password combo is onjuist...
en bij paswoord opbeamen:
Sorry, maar die username/email combo is nonexistent.
Dan kan je er van uit gaan dat het ook niet de bedoeling is dat je nog gaat posten. (No offence overigens)
Username markvt?
Bericht hierboven
Ik heb het niet gedaan, maar het lijkt mij wel duidelijk waarom en dat het niet de bedoeling is dat je dan weer gaat posten. Maar daar kan ik geen uitsluitsel over geven.
1
| mailto:markvt@home.nl.nix |
Bericht hierboven
Ik postte altijd nuttig, (behalve op die oude dingenAls dat je belangrijkste doel is, dan kan ik nu al raden naar de kwaliteit van je posts
ik heb zelfs wat nieuwsberichten gesubmit zoek maar met markvt op nieuws
enne, je kan misschien wel in de logs terug zoeken of ik vals heb gemod ofzo, en wat ik als dingen kreeg op mijn reacties (meestal behulpzaam/informatief/inzichtvol) denk je nou echt dat ik voor jan lul een stomverhaal ga zitten typen in mijn vrije tijd ??
-- uit mijn profile --
Profile van markvt
User ID 26606
Email adres
ICQ UIN onbekend
Omschrijving
Beroep
Registratie datum 18-03-2001 19:43
Laatste posting 02-07-2001 22:11
Aantal reacties 0
Gemiddelde per dag 0 postings
Reacties totaalscore 0
Karma 0 (#7949)
Tweakotine 298 (#137)
Status Feut
--
posts allemaal weg :'(:'(:'(:'(:'(:'(
maareh mijn sjob serveys staan er nog wel
zo'n stomme actie ga ik niet meer uithalen heel mijn karma weg
dan begin ik wel overnieuw met puntjes sparen, om nou een nieuw account aan te maken is ook zo wat he..
Op dinsdag 03 juli 2001 19:44 schreef Floris Diemel het volgende:
Okee ik ben er achter, je account is disabled.
Ik heb het niet gedaan, maar het lijkt mij wel duidelijk waarom en dat het niet de bedoeling is dat je dan weer gaat posten. Maar daar kan ik geen uitsluitsel over geven.
code:
1 mailto:markvt@home.nl.nix
ben ik geschorst of wordt ie nooit meer genabled..