Toon posts:

Help! Verschil benq XL2411z en Zowie XL2411

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriend is binnenkort jarig en ik wil hem graag een tweede beeldscherm cadeau geven. Ik weet alleen niks van computers en gamen dus vandaar mijn vraag. Op het moment heeft hij de benq XL2411z en hij wil twee dezelfde schermen naast elkaar. Het probleem is dat deze veel minder te verkrijgen is, en de enige site waar hij verkrijgbaar is, levert niet op tijd voor zijn verjaardag. De Zowie XL2411 is wel op tijd leverbaar. Mijn vraag is of de Zowie XL2411 erg verschilt van die andere, en zo ja of het dan nog mooi en goed werkt naast elkaar?

Alvast bedankt voor het reageren!

Alle reacties

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-11-2025

UltiemePCNerd

Banaan.

Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:49:
Mijn vriend is binnenkort jarig en ik wil hem graag een tweede beeldscherm cadeau geven. Ik weet alleen niks van computers en gamen dus vandaar mijn vraag. Op het moment heeft hij de benq XL2411z en hij wil twee dezelfde schermen naast elkaar. Het probleem is dat deze veel minder te verkrijgen is, en de enige site waar hij verkrijgbaar is, levert niet op tijd voor zijn verjaardag. De Zowie XL2411 is wel op tijd leverbaar. Mijn vraag is of de Zowie XL2411 erg verschilt van die andere, en zo ja of het dan nog mooi en goed werkt naast elkaar?

Alvast bedankt voor het reageren!
Zowie is van BenQ, dus dat zal nagenoeg hetzelfde zijn :9

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

BenQ heeft Zowie overgenomen, dus grote kans dat het (vrijwel) dezelfde monitoren zijn.
Als je de specs van de monitoren naast elkaar legt dan denk ik niet dat je veel verschil ziet.