gewoon op record zetten
dan aanzetten
menuknop inrammen
dan zoeken naar de optie waar je S en L kan selecteren......
dan aanzetten
menuknop inrammen
dan zoeken naar de optie waar je S en L kan selecteren......
niet echt een handleiding maar bij de reviews van www.dpreview.com staat wel precies wat welke knop doet en plaatjes van lcd menu's e.d.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
het enige nadeel wat die ixus heeft (als je weinig geheugen hebt) is dat ie je resolutie-instellingen niet onthoud als je hem uit zet.
Ik heb dan ook zo snel mogelijk 128 mb gekocht en flits nu gewoon standaard op de hoogste resolutie, geeft ook mooiere foto's
Ik heb dan ook zo snel mogelijk 128 mb gekocht en flits nu gewoon standaard op de hoogste resolutie, geeft ook mooiere foto's
zo'n 110-160 foto's met een batterij, ligt eraan hoeveel je flitst.Op dinsdag 03 juli 2001 12:04 schreef KIP het volgende:
Hoe lang doe je ongeveer met de batterij, want het lijkt alsof hij binnen een half uur leeg is.
en dit op allerhoogste resolutie. (doe nooit de lage resolutie)
als je alleen maar flitst zo'n 110 (tot 120 maar dan moet je soms ff wachten)
Verwijderd
Je kunt de LCD het beste ook zo veel mogelijk uitzetten tijdens het foto's maken, dat scheelt heel wat stroom. Maar ik moet nogeen keer een nieuwe accu erbij hebben. Iemand nog een winkel daarvoor trouwens? Want volgens de pricewatch kost hij bij Correct 50 piek, maar bij andere winkels 100 piek. Geen winkels meer waar hij voor 50 is?
Foto's met 1 volle accu: zo'n 160 als je aan 1 stuk doorschiet... met schermpje aan, stuk of 40 met flits...
Maar ff een vraagje aan andere ixusdigital-eigenaren:
Als je door het kijkvenstertje loert, en je houdt de camera mooi horizontaal, krijgen jullie de foto dan ook een paar graden scheef???? Zeer irri.....
Als je door het kijkvenstertje loert, en je houdt de camera mooi horizontaal, krijgen jullie de foto dan ook een paar graden scheef???? Zeer irri.....
Op dinsdag 03 juli 2001 16:22 schreef wfvn het volgende:
kwwet niet zeker of ik wel begrijp wat je bedoelt
Owkee.... check de volgende foto's maar eens; allemaal genomen door het kijkglaasje (dus niet met het schermpje). Camera werd netjes horizontaal gehouden.Op dinsdag 03 juli 2001 16:25 schreef soepkip het volgende:
[..]
![]()
![]()
kwwet niet zeker of ik wel begrijp wat je bedoelt

Nee... die trap loopt niet schuin omhoog naar rechts.... (nou valt het op deze foto wel heel sterk op... mgoed... alles met mooie rechte horizon heeft last van lichte helling)
Dit is niet incidenteel, dit is gewoon bij alle foto's.
Een vriend van me heeft een S10... zelfde verhaal
Als je ff een mailtje stuurt naar Canon, dat je graag een handleiding van dat ding wil hebben, sturen ze er waarschijnlijk wel eentje op... Heb ik ooit 's gedaan voor een Siemens Gigaset, en binnen 1 week, en zonder verzendkosten had ik de handleiding in de brievenbus...
Verwijderd
http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html hier kan je de complete handleiding in pdf formaat vandaan halen.
Is dat met het display aan?Op dinsdag 03 juli 2001 12:16 schreef soepkip het volgende:
[..]
zo'n 110-160 foto's met een batterij, ligt eraan hoeveel je flitst.
en dit op allerhoogste resolutie. (doe nooit de lage resolutie)
als je alleen maar flitst zo'n 110 (tot 120 maar dan moet je soms ff wachten)
heb er geen last van, heb hem sinds vandaag en die display vreet idd batterijen, gelukkig kreeg ik er een 2e bijOp dinsdag 03 juli 2001 16:33 schreef wfvn het volgende:
[..]
Owkee.... check de volgende foto's maar eens; allemaal genomen door het kijkglaasje (dus niet met het schermpje). Camera werd netjes horizontaal gehouden.
[afbeelding]
Nee... die trap loopt niet schuin omhoog naar rechts.... (nou valt het op deze foto wel heel sterk op... mgoed... alles met mooie rechte horizon heeft last van lichte helling)
Dit is niet incidenteel, dit is gewoon bij alle foto's.
Een vriend van me heeft een S10... zelfde verhaal
maar dat automatisch flitsen werkt enit echt, want hjij flitst dan ook altijd
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hoeveel kan jij er maken met het display aan?Op dinsdag 03 juli 2001 22:31 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
heb er geen last van, heb hem sinds vandaag en die display vreet idd batterijen, gelukkig kreeg ik er een 2e bij
maar dat automatisch flitsen werkt enit echt, want hjij flitst dan ook altijd
geen ideeOp dinsdag 03 juli 2001 22:40 schreef KIP het volgende:
[..]
Hoeveel kan jij er maken met het display aan?
heb hem pas sinds vandaag, dus veel batterij gevreten lekker alles testen enzo, dus maar ik zal van het weekend ff kijken, dan heb ik lan, dan zal ik foto's maken zonder display maar met flitsre, ff kijken wat ie doet
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
yep altijd, ik ben voor de WYSIWYGOp dinsdag 03 juli 2001 21:54 schreef KIP het volgende:
[..]
Is dat met het display aan?
Pagina: 1