Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn huidige systeem vervangen van bijna 9 jaar oud. Wil wel wat games kunnen spelen dus een RX480 8 GB kaart is wat ik in gedachten heb
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max heb ik niet nadruk ligt op goede degelijke componenten en behuizing
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor SAMSUNG U28E590DS (Ondersteund Freesync)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier beginnen de uitdagingen :
Optische drive (heb teveel zooi nog op DVD / CD wat ik nog moet uitzoeken.
Memory Card reader in de behuizing
Optische digitale sound uitgang
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Anders dan voor de CPU (Intel) heb ik geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan zou een zuinige en stille pc zeer welkom zijn echter moeten deze compromissen niet ten koste gaan van de kwaliteit en de performance
Ga je overklokken?
Tja ben en blijf een tweaker dus an sich gaat het niet een basis bezigheid van me zijn maar ik sluit het niet perse uit.
Wat verwacht je van ons?
Advies over kwalitatieve goede componenten, dus wat is de beste voeding voor mijn wensen, wat zou je adviseren voor grafische kaart. Kortom ik wil zonder de beperkingen van budget bij de BBG een goed solide systeem neerzetten
Ik heb al wel een wenslijstje staan, maar dat is inmiddels alweer gedateerd (moest eerst nog even mijn huis renoveren) maar nu is het tijd om te gaan shoppen.
Om jullie niet meteen een kant op te duwen wacht ik eerst even jullie suggesties af.
Nu al een paar flinke wijzigingen gedaan maar mocht iemand een beter idee hebben qua behuizing dan hoor ik het graag.
Mijn huidige systeem vervangen van bijna 9 jaar oud. Wil wel wat games kunnen spelen dus een RX480 8 GB kaart is wat ik in gedachten heb
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max heb ik niet nadruk ligt op goede degelijke componenten en behuizing
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor SAMSUNG U28E590DS (Ondersteund Freesync)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier beginnen de uitdagingen :
Optische drive (heb teveel zooi nog op DVD / CD wat ik nog moet uitzoeken.
Memory Card reader in de behuizing
Optische digitale sound uitgang
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Anders dan voor de CPU (Intel) heb ik geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan zou een zuinige en stille pc zeer welkom zijn echter moeten deze compromissen niet ten koste gaan van de kwaliteit en de performance
Ga je overklokken?
Tja ben en blijf een tweaker dus an sich gaat het niet een basis bezigheid van me zijn maar ik sluit het niet perse uit.
Wat verwacht je van ons?
Advies over kwalitatieve goede componenten, dus wat is de beste voeding voor mijn wensen, wat zou je adviseren voor grafische kaart. Kortom ik wil zonder de beperkingen van budget bij de BBG een goed solide systeem neerzetten
Ik heb al wel een wenslijstje staan, maar dat is inmiddels alweer gedateerd (moest eerst nog even mijn huis renoveren) maar nu is het tijd om te gaan shoppen.
Om jullie niet meteen een kant op te duwen wacht ik eerst even jullie suggesties af.
Nu al een paar flinke wijzigingen gedaan maar mocht iemand een beter idee hebben qua behuizing dan hoor ik het graag.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 372,63 | € 372,63 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 155,95 | € 155,95 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 8G | € 252,89 | € 252,89 |
| 1 | Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding) | € 86,15 | € 86,15 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 123,90 | € 123,90 |
| 1 | Corsair CX550M | € 66,03 | € 66,03 |
| 1 | Intel 600p 512GB | € 165,95 | € 165,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.251,45 | |
[ Voor 48% gewijzigd door cyclone op 01-02-2017 15:20 . Reden: Hardware lijst toegevoegd en paar wijzigingen aangebracht ]
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...