Toon posts:

all in one

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een All-In-One moederbordje. Er zouden enkele USB moeten hebben.
Daarnaast zou ik graag een 1080HDMI poort hebben. En on top of the bill Een stekker voor 12V
Indien mogelijk wat geheugen aan boord.

Iets zoals Raspberry, maar die kan mijn video stremming niet aan. Het verslikt zich in al die data.
Ik heb een 250G 2.5 HDD...

Zou dit bestaan?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zo'n beetje ieder bord met DC voeding kan dit toch gewoon?
En anders kun je altijd nog een pico PSU pakken.

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:16
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:01:
Ik zoek een All-In-One moederbordje. Er zouden enkele USB moeten hebben.
Daarnaast zou ik graag een 1080HDMI poort hebben. En on top of the bill Een stekker voor 12V
Indien mogelijk wat geheugen aan boord.

Iets zoals Raspberry, maar die kan mijn video stremming niet aan. Het verslikt zich in al die data.
Ik heb een 250G 2.5 HDD...

Zou dit bestaan?
Staat een beetje warrig geschreven, we hebben een edit knopje en je titel is ook HEEL generiek :Y) (Printer / Fax AIO ?)

Een Raspberry PI, zeker de laatste, zou dit in principe prima moeten kunnen doen. Anders komt de volgende stap, een Intel NUC. Android boxjes zijn er ook genoeg tegenwoordig, maar mijn miskoop ervaring heeft me geleerd dat ze nog niet 'rijp' zijn voor Kodi of andere media doel einden. Er zijn wel goede op de markt te vinden, maar ze verouderen nog steeds snel.

En 12v ... het bordje zelf moet op 12v functioneren of er moet een 12v rail op zitten om ... een harde schijf op aan te kunnen sluiten? Voor de NUC, derde post in: https://communities.intel.com/thread/49219

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-01 14:13
Om wat voor data gaat het hier? Mijn RPi doet al mijn videobestanden zonder enkel probleem.

Wat is je budget hiervoor? Een RPi of NUC is wel een flink verschil in performance maar ook in prijs.

Verwijderd

Topicstarter
Eerst en vooral, indien jullie konden kijken is mijn hersenen, dan snort het ene na het ander.

Aan de andere kan, ik werk weel met raspberry 2. Eentje is een file server, een ander geschakeld aan een weerstation, en eentje heeft een oude Mobistart usb modem. Ik moet op tijd en stond medicatie nemen. En dat werkt voortreffelijk.

Anderzijds, daarvoor heb ik dergelijk AIO nodig.
Er draait nog een odroid als RTL-Server. Handig in het buitenland. Je hier het nieuws beluisteren.

En daar wringt er een schoentje. Om DAB te kunnen luisteren, met ik nu op een PC-desktop of een andere portable.

Dus daarop mag windows draaien, de software die ik heb is geschreven voor windows..7 / 10
Als ik dus een AIO moederbord heb kan ik alles "wegstopppen. Ik heb nog een huawei moden, en daarmee zou ik dan de interenet zenders kunnen beluisteren.
een beetje surfen leverde me dit op
GA-C1007UN
http://be.gigabyte.com/pr...uct-page.aspx?pid=4496#sp

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Google eens op het woord: "Barebone"
categorie: Barebones

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.