Geluid uit bij veel berichten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Hallo,

kennen jullie dit fenomeen?

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/b2/61/a2/b261a22a37bf7262211a02d4e9e04ea2.jpg

Vast wel..... En zo heb ik er ook een aantal die op die manier berichtjes sturen. Het vervelende is dat je onder werktijd voor die paar personen of misschien wel die ene persoon je telefoon op geluid uit moet zetten. Uit ervaring kan ik stellen dat je het ook tig keer kunt zeggen maar er toch niet naar geluisterd wordt.

Is er geen mogelijkheid om het aantal geluiden te beperken tot 1 als er 5 van dezelfde persoon achter elkaar binnen komen? Weet iemand hier een truckje voor?

Zou wel zo makkelijk zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-09 11:53
Je kan toch dat specifieke gesprek dempen? Doe ik ook bij een aantal groepsgesprekken waar ik inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 16:45

aap

Je kan het geluid van die groep of persoon voor 8 uur, 1 week of 1 jaar stilzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:56

g0tanks

Moderator CSA
Los van het feit dat ik ringtones op de werkvloer irritant vind, ongeacht de frequentie, kan je inviduele gesprekken ook 'muten' in WhatsApp.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En alsof dat niet genoeg is, kun je ook je telefoon in zijn geheel natuurlijk ook op stil zetten. :)

Begrijp alleen niet hoe dit* niet vindbaar (of te bedenken) zou zijn, internet staat vol met deze vraag, zou je zeggen... 7(8)7

* Dit als in; deze vraag.

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 01-02-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Het gaat meer om imessage of gewoon sms want whatsapp heb ik helemaal uit staan. Het zou handig zijn om een tijdsspanne in te kunnen stellen dat als er binnen 30 seconden door dezelfde persoon geappt wordt er maar 1 geluidje afgespeeld wordt. En ja bovenstaande opties snap ik allemaal maar was benieuwd of er een app oid was die dit kan regelen.

Maar goed, misschien ben ik de enige die zoiets zoekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:54

Compizfox

Bait for wenchmarks

Volgens mij vertoont WhatsApp precies het gedrag want jij wilt: als je veel berichten van dezelfde persoon achter elkaar krijgt, en je klikt de notificaties niet weg, dan houden de notificaties na een tijdje op.
kbloem schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:31:
Het gaat meer om imessage of gewoon sms want whatsapp heb ik helemaal uit staan.
Dat had je dat even moeten zeggen ;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:24
kbloem schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:31:
Het gaat meer om imessage of gewoon sms want whatsapp heb ik helemaal uit staan. Het zou handig zijn om een tijdsspanne in te kunnen stellen dat als er binnen 30 seconden door dezelfde persoon geappt wordt er maar 1 geluidje afgespeeld wordt. En ja bovenstaande opties snap ik allemaal maar was benieuwd of er een app oid was die dit kan regelen.

Maar goed, misschien ben ik de enige die zoiets zoekt...
Je kan alleen het geluidje van nieuwe berichten volledig dempen. Niet de eerste geluidjes door laten komen en de volgende niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
aap schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:54:
Je kan het geluid van die groep of persoon voor 8 uur, 1 week of 1 jaar stilzetten.
Kan ook permanent hoor. ;)
Ik stel WhatsApp groepen met redelijk veel activiteit zo in dat ze:
1.) Nooit geluid maken
2.) Nooit trillen
3.) Wél een melding geven op m'n lockscreen
Goud waard. En dat gaat nooit weg tot je het zelf weer aanpast, dus ook niet na 1 jaar. ;)

Enkel de Apple Watch maakt dan nog piepjes voor die groepen, dat moet ik nog uitvogelen hoe ik dat eruit sloop voor groepen... Voor de Watch had ik nergens last meer van, alleen tot zover te lui geweest om het "probleem" op te lossen gezien je hand op de Watch leggen ervoor zorgt dat ie z'n kop dichthoud. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1