Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google Formulieren Vraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

Topicstarter
Goeiemorgen,

Ik maak samen met nog iemand via Google Formulieren gebruik van een aanmeldings en wijzigingsformulier voor een BuurtWhatsApp. Dit gebeurt nu via twee formulieren maar als het mogelijk is willen we dit via één formulier doen.

Is het mogelijk, om de antwoorden te scheiden in twee spreadsheets gebasseerd op de eerste vraag?
Wilt u de gegevens aanpassen of wilt u zichzelf aanmelden?
- Gegevens aanpassen
- Aanmelden

Het zou voor ons ideaal zijn als het mogelijk is, maar ik weet niet of dit tot de mogelijkheden behoort, iemand die dit weet?

Bedankt! :)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Alle reacties

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-11 14:30
Dat kan, je kunt hem op basis van een bepaald antwoord naar een andere sectie laten gaan. Dan creeer je twee secties, eentje met vragen voor een nieuwe aanmelder en eentje met een formulier waar gegevens gewijzigd kunnen worden.

Je kunt bij een vraag op de drie puntjes klikken en dan kiezen voor "ga naar sectie op basis van antwoord".

Voorbeeldje: https://goo.gl/forms/gKTZYTeXF4wSEavH2

[ Voor 26% gewijzigd door EnigmaNL op 01-02-2017 11:59 ]

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
En dat kan ik splitsen naar twee spreadsheets zodra het verzonden wordt?

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Up.