Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke laptop voor Adobe CC programma's?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers!

Ik ben zelf werkzaam in de grafische industrie en wil nu een laptop aanschaffen zodat ik ook extern aan de slag kan met adobe programma's.

Ik werk voornamelijk met Adobe Indesign, Photoshop, illustrator, Acrobat professional en Dreamweaver. Naas mijn werkzaamheden wil ik ook graag mijn laptop kunnen gebruiken voor gaming doeleinden. Apple zorgt op dit vlak voor beperkingen, dus het liefst zoek ik een laptop die op windows draait.

Welke laptop kunnen jullie mij adviseren?

Alle reacties

• Msel
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08 10:29

Msel

...

Heb je een budget? Dat maakt het allemaal wat makkelijker.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou maximaal 1200 euro uit willen geven voor een laptop.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:25
welk gewicht?, 13 of 15 inch.
accu duur? of mogelijk niet belangrijk?
wat geven de programma's die je wil gebruiken aan voor gewenste specificaties van je systeem?
dat zal je een heel eind de goede richting op helpen.

voor deze specs in bij de pricewatch icm je budget en er komen vast een aantal laptops naar voren die kunnen voldoen.

graag eerst de standaard vragen beantwoorden die worden gesteld bij het starten van een topic.

[ Voor 40% gewijzigd door koentjuh1987 op 01-02-2017 13:45 ]

...

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, eerste keer dat ik op dit forum post! Zal de volgende keer wat specifieker zijn.

Verwijderd

Okee, nu is het in ieder geval duidelijk! ;)

Schermgrootte? Voor al dat grafische geweld lijkt me 17.3" wel handig, toch? Dan hoef je ook niet te scalen op Full HD. En let op een video-out die 4k @ 60Hz ondersteunt als je ooit nog een groot extern scherm eraan wilt hangen. Dan heb je dus HDMI 2.0 of een displayport uitgang nodig. De Clevo die ik vermeldde heeft dat.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks!
Pagina: 1