Ik ben op zoek naar een versterker en speakers als vervanging voor mijn Logitech Z623. Op zich is het geluid hiervan nog prima, maar ik stoor mij steeds meer aan het feit dat er geen afstandsbediening bij zit. Ook zou het fijn zijn om een versterker te hebben waar HDMI poorten in moeten, want nu moet ik handmatig HDMI stekkers wisselen bij het aansluiten van bijvoorbeeld mijn WII of blurayspeler, omdat mijn TV maar twee aansluitingen heeft. Hoewel ik nog niet direct een set ga kopen wil ik wel graag weten welke kant ik op moet kijken.
Hoewel 5.1 mooi is denk ik dat ik toch liever voor een 2.1 set ga, omdat het in mijn wo
Voor mijn pc gebruik ik de Sennheiser HD 598 koptelefoon. Graag zou ik speakers hebben die qua hoge tonen in de buurt hiervan komen, mits dat te betalen is. Ook wil ik nog goede bas horen in films.
Wat ik zelf heb gevonden is als volgt:
pricewatch: Denon AVR-X1200W
pricewatch: Onkyo TX-NR656 Zwart
pricewatch: Pioneer VSX-924-S
Zijn dit goede versterkers voor mijn wensen of zijn er betere opties?
Wat zouden goede speakers zijn bij dergelijke versterkers? De voorkeur gaat naar wat kleinere, subtiele speakers, dus ik denk boekenplank speakers. Ook zoek ik een subwoofer.
Hoewel 5.1 mooi is denk ik dat ik toch liever voor een 2.1 set ga, omdat het in mijn wo
Voor mijn pc gebruik ik de Sennheiser HD 598 koptelefoon. Graag zou ik speakers hebben die qua hoge tonen in de buurt hiervan komen, mits dat te betalen is. Ook wil ik nog goede bas horen in films.
Wat ik zelf heb gevonden is als volgt:
pricewatch: Denon AVR-X1200W
pricewatch: Onkyo TX-NR656 Zwart
pricewatch: Pioneer VSX-924-S
Zijn dit goede versterkers voor mijn wensen of zijn er betere opties?
Wat zouden goede speakers zijn bij dergelijke versterkers? De voorkeur gaat naar wat kleinere, subtiele speakers, dus ik denk boekenplank speakers. Ook zoek ik een subwoofer.