Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underrated
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09-2021
Mijn Nexus 5x heeft waterschade waardoor het scherm niet meer werkt - geen licht meer en ook geen touch response. Als ik m aan mn PC koppel zie ik het apparaat gewoon. Het lijkt er op dat de rest dus nog werkt.

Heb een nieuwe 5x gehaald en wil nu de boel overzetten, liefst via Tap & go. Maar, daarvoor moet ik in mn kapotte telefoon iets instellen. Is er een manier om te kopieren zonder dat ik mn kapotte telefoon hoef te bedienen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
underrated schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:05:
Mijn Nexus 5x heeft waterschade waardoor het scherm niet meer werkt - geen licht meer en ook geen touch response. Als ik m aan mn PC koppel zie ik het apparaat gewoon. Het lijkt er op dat de rest dus nog werkt.

Heb een nieuwe 5x gehaald en wil nu de boel overzetten, liefst via Tap & go. Maar, daarvoor moet ik in mn kapotte telefoon iets instellen. Is er een manier om te kopieren zonder dat ik mn kapotte telefoon hoef te bedienen?
OTG kabeltje aansluiten en daar een muis op aansluiten en daarmee je telefoon bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underrated
Momus schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:06:
[...]

OTG kabeltje aansluiten en daar een muis op aansluiten en daarmee je telefoon bedienen.
OTG kabeltje kende ik nog niet, handig. Behalve dat t scherm zwart blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simoncgbn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Misschien eens in combinatie met Vysor proberen? Hiermee kun je jouw telefoon bedienen via de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underrated
Dat zou inderdaad wat oplossen. Alleen is mn telefoon onbedienbaar en kan ik geen apps sideloaden :( Dat was anders een mooie redding geweest idd. Thanks voor het meedenken in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als het scherm stuk is zou je via ADB nog wel wat moeten kunnen installeren toch?
Hoe dat werkt staat hier: https://library.vuforia.c...-install-an-APK-using-ADB
Daarmee zou je dan Vysor of iets als Teamviewer (zou moeten kunnen met de QuickSupport app).
Je moet hem waarschijnlijk nog wel opstarten en misschien een nummer (bij Teamviewer) zien te achterhalen. Dat kan lastig worden zonder scherm.

Miscchien heb je hier ook nog wat aan: http://blog.g4team.com/?p=5889

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Via webbrowser op de pc kun je gewoon vanuit de Playstore installeren op je toestel

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Pagina: 1