Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Waarom niet?joskuiper schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:34:
[...]
Ik kan elk van bovengenoemde als standaard printer instellen, behalve mijn nieuwste printer.
[...]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik wil 'm als standaard hebben.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Krijg je een foutmelding? Is de optie grijs? Is de printer er niet? Staat de PC uit?
Je geeft te weinig info, zeker over wat je al geprobeerd hebt.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Als ik bij andere printers rechtermuisknop doe krijg ik de optie "instellen als standaarprinter".
Die optie is er helemaal niet bij de nieuwe printer.
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Overigens, als de optie "Mijn standaardprinter door Windows laten beheren" aan staat, wordt de laatst gebruikte printer als standaard ingesteld.
Staat AANBrahiewahiewa schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:27:
Wat staat er onder "printers and scanners" | "let windows manage my default printer"
Windows 10 pro x64 inderdaadchim0 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:34:
Windows 10 neem ik aan? Is er niet een driver update gekomen via Windows Update die de boel heeft verkloot? Probeer hem eens opnieuw te installeren. Hij moet wel bij Printers en scanners staan in het Actiecentrum anders is er iets niet goed, dus begin daar om hem eerst daar te krijgen.
Overigens, als de optie "Mijn standaardprinter door Windows laten beheren" aan staat, wordt de laatst gebruikte printer als standaard ingesteld.
PC nu compleet opnieuw geïnstalleerd (moest sowieso), maar bij clean install meteen NIET de optie bij deze printer om 'm als standaard in te stellen. Wel bij 2 andere printers die ik er inmiddels ook op heb geïnstalleerd.
Het vreemde is dat hij dus inderdaad NIET bij "Printers en scanners" staat, maar wel bij "Apparaten en printers".
Heb je heir wat aan
Een standaardprinter selecteren in Windows 10
Afdrukken
Als u een standaardprinter wilt selecteren, selecteert u de knop Start en vervolgens Instellingen. Ga naar Apparaten en selecteer een printer. Selecteer vervolgens Als standaard instellen.
In Windows 10 kunt u de printer die u het laatst hebt gebruikt, de standaardprinter maken. Als u deze modus wilt inschakelen, opent u het startscherm en selecteert u Instellingen. Ga naar Apparaten en schakel De laatst gebruikte printer standaard gebruiken naar Aan.
44
Dat laatste is al geprobeerd en is ook juist het probleem. De printer staat niet in het actiecentrum onder Printers en scanners, maar wel bij apparaten en printers. Of ie de printer alleen heeft aangesloten, weet ik niet. Zou ook niet weten wat dat uit zou moeten maken.r44 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:20:
Als je alleen deze printer aansluit kan het dan wel?
Heb je heir wat aan
Een standaardprinter selecteren in Windows 10
Afdrukken
Als u een standaardprinter wilt selecteren, selecteert u de knop Start en vervolgens Instellingen. Ga naar Apparaten en selecteer een printer. Selecteer vervolgens Als standaard instellen.
In Windows 10 kunt u de printer die u het laatst hebt gebruikt, de standaardprinter maken. Als u deze modus wilt inschakelen, opent u het startscherm en selecteert u Instellingen. Ga naar Apparaten en schakel De laatst gebruikte printer standaard gebruiken naar Aan.
Welke printer is het trouwens?
Fixing things to the breaking point...