Dr Zaber Sentry - Vette Mini ITX case

Pagina: 1
Acties:
  • 938 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhalfmoon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-04 21:15
Hoi mede-knutselaars,

Ik ga deze week een zwarte Dr Zaber Sentry mini ITX case bestellen via IndieGoGo. Aangezien via de lopende actie, de cases uit de eerste batch van 1000 alleen nog per paar te kopen zijn heb ik er binnenkort eentje over. Ik ben te ongeduldig om te wachten op de volgende productieronde. Check de indigogo pagina voor meer info en stuur me even een P.M.of mailtje als je interesse hebt. Ik ga slechts een enkel paar aanschaffen, dus dit is geen inkoopactie, maar gewoon een mooie kans om een van de eerste Zaber Sentry cases te bemachtigen.

Misschien is deze post trouwens een mooie gelegenheid om kennis te maken met deze case; Ik vind namelijk geen spoor van de naam 'zaber' op GOT en ik kan mij zo voorstellen dat het voor mede GOT'ers een interessant nieuw product zou kunnen zijn.

Disclaimer: Ik heb geen banden met de firma Zaber en ik weet ook niet helemaal of dit de plek is voor deze post. Laat het maar even weten als dat niet zo is, of kill deze thread dan maar helemaal; het is niet mijn bedoeling iemand op de tenen te staan.

Cheers,

Johnny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:12

br00ky

Moderator Harde Waren
Oproepjes als deze kunnen in de V&A, niet op het forum.

Dit topic is gesloten.