Mijn vraag
Ik heb een lijstje gemaakt van componenten van ongeveer 750 euro. Ik heb wat research over elke component gedaan en vroeg me af of jullie me tips konden geven over mijn lijstje. Ik heb niet al te veel verstand van computers maar ik weet wel wat alles doet en hoe je het in elkaar zet.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er games op spelen en een klein beetje video bewerken als hobby. Echter wil ik wel de nieuwste en zware games spelen op 1080p ~60 fps. (BF1/GTA V/The Division/Ark). Ik zou wel de optie hebben dat ik mijn pc later kan upgraden.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag ongeveer 750 euro kosten. 800 is mijn max.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gpu, cpu, mobo, voeding, case, ram, ssd (250 gb is genoeg voor mij, heb zelf een 1 tb hdd).
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb zelf 1 tb aan hdd die ik mee neem, de WD Blue10ezex om precies te zijn.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, ik heb geen voorkeur. Ik heb wel een goede ervaring met intel processoren en nvidia kaarten gehad. Maar een AMD videokaart zal ik niet erg vinden.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee hoor, als hij maar werkt en 6-7 jaar meegaat.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een lijstje gemaakt van componenten van ongeveer 750 euro. Ik heb wat research over elke component gedaan en vroeg me af of jullie me tips konden geven over mijn lijstje. Ik heb niet al te veel verstand van computers maar ik weet wel wat alles doet en hoe je het in elkaar zet.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er games op spelen en een klein beetje video bewerken als hobby. Echter wil ik wel de nieuwste en zware games spelen op 1080p ~60 fps. (BF1/GTA V/The Division/Ark). Ik zou wel de optie hebben dat ik mijn pc later kan upgraden.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag ongeveer 750 euro kosten. 800 is mijn max.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gpu, cpu, mobo, voeding, case, ram, ssd (250 gb is genoeg voor mij, heb zelf een 1 tb hdd).
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb zelf 1 tb aan hdd die ik mee neem, de WD Blue10ezex om precies te zijn.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, ik heb geen voorkeur. Ik heb wel een goede ervaring met intel processoren en nvidia kaarten gehad. Maar een AMD videokaart zal ik niet erg vinden.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee hoor, als hij maar werkt en 6-7 jaar meegaat.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 193,95 | € 193,95 |
1 | Gigabyte GA-B250M-DS3H | € 80,- | € 80,- |
1 | MSI Radeon RX 480 ARMOR 8G OC | € 249,90 | € 249,90 |
1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 35,70 | € 35,70 |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 18,95 | € 18,95 |
1 | G.Skill Value F4-2400C15S-8GNT | € 56,90 | € 56,90 |
1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 48,05 | € 48,05 |
1 | Sandisk SSD Plus 240GB | € 72,99 | € 72,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 756,44 |
[ Voor 47% gewijzigd door TheL0nelyDevil op 31-01-2017 22:52 ]