Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC voor de dagelijkse dingen gebruiken zoals surfen, muziek en videos maar ook als werk pc waarbij ie ook wat data analyse aan moet kunnen. Ik ga m niet als game PC gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit is erg variabel. Ergens tussen de 600-1000e. Liefst zo cheap mogelijk, maar ik wil wel dat ie jaren mee kan en dat ik niet over een aantal jaar spijt heb dat ik net wat te zuinig ben geweest op bepaalde onderdelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur zoals toetsenbord muis en beeldschermen heb ik al.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb twee beeldschermen dus dat moet ie zonder problemen trekken.
Wat verwacht je van ons?
Hieronder het systeem zoals ik hem nu wil gaan kopen. Past alles bij elkaar? Zijn er nog dingen waar ik makkelijk op kan besparen? Of juist iets waarvan jullie toch echt een upgrade aanraden? Alle feedback is meer dan welkom!
Ik wil de PC voor de dagelijkse dingen gebruiken zoals surfen, muziek en videos maar ook als werk pc waarbij ie ook wat data analyse aan moet kunnen. Ik ga m niet als game PC gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit is erg variabel. Ergens tussen de 600-1000e. Liefst zo cheap mogelijk, maar ik wil wel dat ie jaren mee kan en dat ik niet over een aantal jaar spijt heb dat ik net wat te zuinig ben geweest op bepaalde onderdelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur zoals toetsenbord muis en beeldschermen heb ik al.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb twee beeldschermen dus dat moet ie zonder problemen trekken.
Wat verwacht je van ons?
Hieronder het systeem zoals ik hem nu wil gaan kopen. Past alles bij elkaar? Zijn er nog dingen waar ik makkelijk op kan besparen? Of juist iets waarvan jullie toch echt een upgrade aanraden? Alle feedback is meer dan welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 193,95 | € 193,95 |
| 1 | MSI B250M PRO-VDH | € 83,- | € 83,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Fractal Design Core 1100 | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 99,99 | € 99,99 |
| 1 | Corsair CX550M | € 66,03 | € 66,03 |
| 1 | Intel 600p 512GB | € 165,95 | € 165,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 802,42 | |