Dual Monitor (2x 24") Arm (Naast elkaar) [Aankoopadvies]

Pagina: 1
Acties:

• jeroenk13
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-01 21:08
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?.
> Dual Monitor Arm, die vast word gezet op het bureau

Wat is je budget?
<100

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Ik wil graag 2 beeldschermen (24" BenQ XL2411T 144Hz 16:9 en een 24" Samsung Syncmaster 245B 16:10 gaan gebruiken zonder de voeten, omdat deze teveel ruimte innemen.

De BenQ (Hoofdscherm) is Weight: 6kg zonder voet en de Samsung 8,4kg.
Ik ben er van op de hoogte dat de Samsung een VESA 100*200 is en dus een adapterplaatje nodig heeft,

Mijn oog valt op de pricewatch: Arctic Z-2 Desk Mount Dual Monitor Arm , alleen omdat het maximale draaggewicht 10Kg bedraagt ben ik er dus niet zeker van of dit wel mogelijk is.

Iemand ervaringen / tips ?

• SipSip
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10-2024
Het maximale draaggewicht is volgens de specificaties inderdaad 10kg, ik zou dus niet het risico nemen door er 4KG eroverheen te gaan. Was het nou 500g, hmm misschien. Je kan ook voor de Arctic Z2 pro gaan, deze heeft een draaggewicht van 20kg.

Ik heb op dit moment mijn Arctic Z2 pro te koop staan. Ik had ook twee 24" schermen erop zitten en dit beviel prima, ben alleen overgestapt op een 29" widescreen en die past helaas niet hierop.

Op mijn oude werk hadden we deze beugel ook en die hield twee 27" schermen vast, dus deze beugel kan ze makkelijk dragen.

Interesse in een tweedehands Arctic Z2 pro, klik gerust op mijn profiel.