Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om te beginnen: ik kan 'iets' met computers, maar daar houdt het echt mee op. Dus ik doe mijn best het zo duidelijk mogelijk te omschrijven :*)

Mijn vraag
Ik heb een desktop computer (Windows 10 Pro) en een laptop (Windows 10 Home). Ik wil graag van beide locaties via SyncBackfree mijn foto's backuppen naar Stack. Stack heb ik via een remote (WebDav o.i.d.) geïntegreerd in Windows. Op beide apparaten heb ik dit voor elkaar gekregen als netwerkschijf (Z:\) maar ook als netwerklocatie. In de Verkenner kan ik (eveneens op beide apparaten) de opgeslagen bestanden ook gewoon benaderen, zowel via de netwerkschijf als via de 'netwerklocatie' die als map in de verkenner zichtbaar is.

SyncBack gebruik ik voor het spiegelen van mijn bestanden en nu komt mijn probleem: op mijn desktop kan ik in SyncBack instellen dat de bestanden gespiegeld moeten worden naar de netwerkschijf. Op mijn laptop lukt dat niet: de netwerkschijf is in het geheel niet zichtbaar. De netwerklocatie is wel zichtbaar. Wanneer ik die selecteer krijg ik het inlogscherm te zien waar ik de inloggegevens van Stack moet invullen. Vervolgens krijg ik de 0x80070035 foutmelding: kan het netwerkpand niet vinden. Iemand enig idee?

O ja, op beide machines is de Firewall van Avast Internet Security geïnstalleerd.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de forums van zowel Stack, SyncBack als Windows uitgeplozen. De Webclient werd geopperd, staat goed. Ik heb, in plaats van de locatie te selecteren, het volledige webadres ingevoerd. Allemaal tevergeefs.

Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven waarmee iemand wat hulp kan bieden... 8)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2017 08:37 . Reden: andere woordkeuze ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tja mijn glazen bol zegt dat er toch iets niet goed gaat met de client van stack. Maar wat licht niet op, sorry moet de firmware van mijn glazen bol updaten.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.